IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

مثل اینکه تلویزیون تپش هم داره «باغچه مینو» رو پخش می کنه!!

***
دیشب تو برنامه سینمای ایران فیلم «توکیو بدون توقف» رو با حضور سعید عالم زاده (کارگردان) و مهران مدیری (بازیگر) به بحث گذاشتن! آخه مورچه چیه ، کله پاچه ش چی باشه! البته بی ارزشی این فیلم به خاطر این نیست که کمدیه ؛ دقیقا به خاطر اینه که اصلا کمدی نیست. شوخی هاش انقدر کلیشه ای ، احمقانه و مزخرفه که آدم به جای اینکه بخنده عصبانی میشه.

***
نمی دونم چرا همه ش یادم میره. امشب دیگه حتما نگاه می کنم. هر شب قبل از خبر ساعت ۲۱  شبکه اول فیلم کوتاه پخش می کنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:27 ب.ظ

آخ آخ! نگو که داغ اون ۸۰۰ تومن پولی که بابت بلیت دادم تازه میشه :(

محمّد دشتی پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:21 ب.ظ http://weblog.isatisweb.com

سلام . خوبی ؟؟ وبلاگت خیلی باحاله... ولی درباره ی این فیلم نظری ندارم ... چون هنوز نزفتم ببینم ولی حالا که اینطور شد که دیگه اصلا نمیرم.... حتماً یه سری هم به وبلاگ من بزن...مطالب جالبی پیدا می کنی... راستی اگر لینک من رو هم بذاری ممنون میشم !! . اگر هم خواستی می تونی توی سایت www.isatisweb.com هم عضو بشی ... مرسی.

پیمان جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:56 ق.ظ

واقعا چرند بود این فیلم

قاجار شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.ghajar.ws

یه کم توجه کن در لینکدونی نوشتم:( وبلاگی درباره تلویزیون ایرانی

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:08 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد