IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

به این شانس!


012222.jpg

آخ که چه قدر حرصم می‌گیره از خرشانسی این مهران مدیری! البته در مقایسه با مثلا رضا صفدری و مجید صالحی ، هنرمنده ولی در برابر حتی عطاران که کارشو با مدیری شروع کرده ، زیاد خوب نیست کارش. همین «نقطه چین» با تمام مزخرفیش تا به حال با هیچ اعتراض و انتقاد جدی از طرف مطبوعات روبه‌رو نشده. حتی دربرابر اون حجم مشمئزکننده از تبلیغات سامسونگ و سایپا و ... که تو حلق ملت می‌کنه کسی صداش درنیومده... 
اعصاب خرد کن ترین جمله ای که درباره مدیری شنیده‌م اینه که «کاراش متفاوته»!! در صورتی که حتی اگه کاری رو به ضرب تغییرات سطحی و ظاهری متفاوت شروع کنه (مثل قسمتهای اولیه «نقطه چین» و «پاورچین») طولی نمی کشه که دوباره به همون سیاق همیشگی برمی‌گرده. البته شخصا تو نفس ادامه یه سبک ایرادی نمی‌بینم ، مشکل از جایی شروع می‌شه که آدم بدون هیچ مصالح جدیدی عینا کاری رو کپی کنه. اگه نمی‌خواد (یا نمی‌تونه) سبکشو عوض کنه پس حتما باید مضمون جدیدی رو مطرح کنه. مگه آدم چند بار به رمانتیک بازی اغراق‌آمیز زن و شوهر یا از خونه بیرون پرت شدن مرد و کتک کاری و ... می‌تونه بخنده؟!!

***

این نوشته کتابدار یه خورده دلمو خنک کرد! دستش درد نکنه!
نظرات 14 + ارسال نظر
آرمان چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
اگر دیدن نقطه چین واقعا اینقدر ناراحتتون می کنه میتونین نبینین!
برنامه های مدیری معمولا با گذشت زمان و نظر مردم بهتر میشه. اون بیچاره که هر چیزی میسازه فوری فرداش سیل انتقادات به طرفش سرازیر میشه که فلان کس وفلان چیز رو مسخره کردید، اینها به نظرتون کافی نیست؟! مثلا همون اول که برنامه در مورد یک کاراگاه بود و این آخری خیلی هم جذاب شده بود ولی تا برنامه اومد جون بگیره ، فکر می کنم نیروی انتظامی که خدا رو شکر همه وصفش رو میدونند اعتراض کرد و باعث تغییر شکل برنامه شد . آخه خیلی حالشون گرفته شد.
در مورد تبلیغات هم اتفاقا به نظر من بهترین راه رو انتخاب کرده .یعنی تبلیغ غیر مستقیم. خداییش اینها بهتر از اون تبلیغات میان برنامه و زیر نویس و بالا نویس و ... نیست که در هر فیلم و سریال باید تحملش کنیم؟
در مورد کتابدار هم که کیف کرده بودید ،اگر صحبتهای من با فضول رو توی قسمت نظر خواهیش بخونید بیشتر کیف می کنید! راستی ، نکنه شما هم به همون گروه پیوستین...! اصلا بگذریم...

من که پدرکشتگی ندارم باهاشون! از خدامه کارشون خوب باشه تا منم یه فیضی ببرم آخر شبی... ضمنا بازی خوب شفیعی جم رو نمیشه نادیده گرفت... اما در مورد تبلیغات: مگه تبلیغات میان برنامه و زیرنویس رو حذف کرده ن؟ نه!! تازه از گوشه بالای صفحه هم نگذشته ن!

اما با همه این تفاصیل همین که مدیری طبق نظر بیننده ها مسیرشو عوض می کنه خودش قابل تقدیره. بعضی ها همین قدر هم به خودشون زحمت نمی‌دن...

بهار چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:56 ب.ظ http://khaatoon.blogsky.com

به نظر من که افتضاحه این نقطه چین ..

آرمان پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
ممنونم که نظرتون رو کمی متعادل کردین. ولی نمیدونم اطلاع دارین که قانونی تصویب شده مبنی بر اینکه باید پول تبلیغات میان برنامه خرج سینمای کشور بشه یعنی پول این تبلیغات چیزیش به سازندگان برنامه ها نمیرسه . این رو من از خودم نمی گم .توی مجلات معتبر سینمایی خوندم. ولی این که اونها بتونن از راه تبلیغات سامسونگ خرج برنامه شون رو در بیارن به نظرم راه شرافتمندانه ای است و خیلی هم به نظرم خوبه...
به هر حال من همیشه بهتون سر میزنم و یادداشتهاتون رو میخونم چون لا اقل این احترام رو برای خودتون قائلین که مثل بعضی از این وبلاگها به کسی توهین نکنین.

در مورد عواید تبلیغات میان برنامه فکر نمی کنم این طور باشه. این درآمد بسته به قراردادی که شبکه با تهیه کننده می بنده به شبکه یا تهیه کننده تعلق می‌گیره که در این مورد به مجید و حمید آقاگلیان که تهیه کننده هستند می‌رسه. در واقع مسوولیت تبلیغات سامسونگ هم با اوناست ، منتها مدیری به عنوان کسی که داعیه هنر داره باید مقاومت می‌کرد در مقابلشون... قبول داری؟

عابدزاده=عقاب آسیا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:13 ب.ظ http://ghermezeteh3.persianblog.com

سلام دوست عزیز. با تشکر از تو و تبریک عید غدیر خم و تبریک عید قربان. نمی دانم خبر مربوط به جشن شصتمین سال تاسیس باشگاه استقلال (تاج سابق) را شنیده ای یا نه. اما آیا باشگاهی که در کودتای 28 مرداد سال 32 بر ضد مصدق نقش داشته است میتواند دم از افتخارات خود بزند؟ و آیا میتواند حضور خود را در آن زمان انکار کند.؟ امروز که کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی را ورق میزدم با نکته ی جالبی برخوردم. سندی که در وبلاگم آورده ام و نشاندهنده شرکت باشگاه تاج(استقلال فعلی) در کودتای 28 مرداد است. امید آنکه این جشنواره ریاکارانه هیچگاه برگذار نگردد. به وبلاگ من سر بزن و نظر بده. ممنون. یا علی مدد.

پگاه-نیروانا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 07:48 ب.ظ http://pegah4a.persianblog.com

:)) سلام.راست می گی.همین طوره:)) ولی یه سوال.من مگه توبه کرده بودم که شکسته باشم؟

آرمان پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 08:07 ب.ظ

با سلام
تا جایی که من میدونم آقای مدیری هیچ وقت ادعای هنرمندی نکرده ، و همیشه هم با تواضع گروهش رو در موفقیت کارش صد در صد موثر دونسته. از طرفی مگه کسی که ادعای هنر داشته باشه بدون سرمایه میتونه کاری بکنه؟ آقای مهر جویی هم برای ساده ترین فیلمش نیاز به سرمایه داره. این هم که من نوشتم مطمئنم ،که درآمد همهء تبلیغات میان برنامه متعلق به سینماست.

سینما؟ سی نما؟؟!!! فکر نکنما! آخه اصلا ربطی به سینما نداره! تلویزیون حتی حاضر نیست تیزرهای فیلمهای سینمایی رو پخش کنه ! مثل جن و بسم الله می مونن این دو تا... ضمنا درست می گی ، بدون سرمایه نمیشه این تیپ کارای هنری کرد. منم نم‌ی گم بدون سرمایه. می‌گم این حجم از تبلیغات اونم این قدر مستقیم شایسته کار هنری نیست. باید جلوش مقاومت کرد ، وگر نه می‌دونی چی می‌شه؟

آشول جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:53 ب.ظ http://weblog.ashool.com

سلوم...اینکه شانس نیست! اگه منم وقتی زلزله اومده بود میشستم جلوی آخوند جماعت و پاچه خواری هم میکردم، به جای ننوشتن تو روزنامه ها تازه ازم تعریف و تمجید هم میکردند!!!

میلاد جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:21 ب.ظ http://shahr.blogsky.com

سلام!
اوه اوه این نقطه چین که شورشو دراورده!با اون بامشاد شکم گنده ی بی مزش!

پگاه-نیروانا جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:17 ب.ظ http://pegah4a.persianblog.com

که خداحافظی کرده بودم؟

رفا جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:06 ب.ظ http://rafa-harry.persianblog.com

من فکر مکینم شما اگر باهاش مشکل دارین نبینینش. اینقدر هم بچه‌ی مردم رو خراب نکنین. بچه به این باحالی

معمولا نمی بینم!

آرمان جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:17 ب.ظ

عزیزم!
زبونم مو در آورد . چقدر بگم من مطمئنم؟!

قبول! قبول! ما مخلصیم :)

مهستا جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:19 ب.ظ http://mahasta.blogsky.com

موافقتم اسیدی!

[ بدون نام ] جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:47 ق.ظ

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد