IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

آخیش!


فتح‌علی اویسی
(زبل خان) و سیروس گرجستانی  رو یه مدت بود تو تلویزیون نمی‌دیدم ، نگران شده بودم! کاشف به عمل اومد تو یه فیلم سینمایی به اسم «بله برون» هم‌بازی شده‌ن. مشایخی و ثریا قاسمی از بازیگرای دیگه این فیلمن. کارگردانش هم داود موثقیه...

***


حضور بازیگرانی چون گوهر خیراندیش، پارسا پیروفر، سارا خوئینی‌ها، مهناز افشار، محمدرضا شریفی‌نیا و یک بازیگر فرانسوی به نام ناتالی در سریال ”‌کلاه پهلوی” قطعی شد.

ضیا‌ءالدین دری نویسنده و کارگردان ” کلاه پهلوی” نیز در این زمینه ضمن اعلام این خبر که فیلمبرداری این مجموعه به شیوه 35 میلی‌م تری قطعا از اول اردیبهشت ماه سمال 83 آغاز خواهد شد به ایسنا، گفت: فهرست عوامل قطعی این مجموعه نیز فروردین ماه سال 83 اعلام خواهد شد.
گفتنی است سریال ” کلاه پهلوی” به نویسندگی و کارگردانی سید ضیاءالدین دری در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما در حال تهیه است و داستان آن در مورد یک ایرانی تحصیل کرده و در فرانسه است که پس از ازدواج با دختر مستشار‌الدوله و عضویت در لژ فرماسونی به ایران مراجعت کرده و از طریق توصیه فرماندار شهرستان کوچکی چون ساوه، مامور اجرای فرمان کشف حجاب در آن شهرستان می‌گردد و به کمک خوانین و شخصیت‌های ذینفوذ شهر سعی در اجرای این فرمان دارد. این درحالی است که میرزا رضا تدین بازاری معتمد مردم در مقابل او جبهه می‌گیرد و ... (ایسنا)