IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

صندلی داغ




«صندلی داغ» پریشبو ندیدم. اولا که مهمونش «طالقانی» (رئیس سابق فدراسیون کشتی) بود ، ثانیا شبکه ۴ داشت «پدر خوانده» رو پخش می‌کرد. اما دیشب دیدمش و باید بگم از اونچه انتظارشو داشتم بهتر بود. موفقیت یه همچین برنامه‌هایی بستگی شدید به مجری داره و کاردان یکی از بهترین گزینه‌ها بوده برای این برنامه. به خوبی از پسش برمیاد. (مثلا فرض کن اگه احمدزاده‌ی ابله می‌خواست اجراش کنه چی از‌ آب در می‌اومد!)
بعد از مجری، مهمون برنامه هم خیلی مهمه. مهمون  دیشب «احمد نجفی» بود و باجنبگی‌ش باعث شد برنامه خوب پیش بره.
اما این وسط نمیشه از دکور و وله‌های افتضاح و احمقانه برنامه بد نگفت. البته این آفتیه که همه برنامه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی بهش مبتلان (جز چند تا استثنا مثل برنامه پورنگ و سینما یک) اما شبکه ۲ دیگه گندشو درآورده!

نظرات 7 + ارسال نظر
آرمان یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام ، سال نو مبارک:
امیدوارم سالی همراه با همهء خوبیها داشته باشی. و خوش به حالت که در تهران زندگی می کنی و برنامه سینمای ۸۲ رو میبینی. راستی! برنامه سینمای ایران در ایام عید از شبکه ۱ پخش میشه ؟ و اگه می شه چه ساعتی ؟

سال نوی تو هم مبارک. می‌بخشی که کمی دیر شد. این چند روز به اینترنت دسترسی نداشتم... برنامه «سینمای ایران» پخش نمی‌شه در این روزها ــ اگه هنوز این سوال برات مطرح باشه...

شاد و پیروز باشی

مژده جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ق.ظ

صندلی داغ جالب بود

سعید جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.saeedsasha.blogsky.com

سلام سال نو مبارک. برنامه ها رو من اصلا نگاه نمی کنم
به ما سر بزن

علیرضا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 ق.ظ http://mardegharibeh.persianblog.com

هر سال بدتر از سال قبل اصلا برنامه های سیما خوب نیست.


آرمان چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام
به نظر من هنوز هم نقطه چین قابل تحمل تر و دیدنی تر از بقیه برنامه هاست.( مخصوصا ۴،۵ قسمت اخیرش رو اگه دیده باشی ) من چندبار سعی کردم « او مثبت» رو تا آخر ببینم ، ولی اونقدر گنگ و نامفهومه که حوصلهء آدمو سر میبره . ببین، به نظر من این مهم نیست که ما بتونیم یک کمدی به سبک وودی آلن بسازیم ، اون برنامه باید با فرهنگ ما مطابقت داشته باشه . و اصولا هر برنامه ای باید اول رغبت و جذابیتهایی برای دیدن بیننده ایجاد کنه، بعد پیامش رو برسونه . اگه بیننده وجود نداشته باشه،پیام به چه درد میخوره؟ ـ درسته که این برنامه نسبت به برنامه های مشابهش خوش ساخت تر و ( ظاهرا ) سنگینتره ، ولی اشتباه بزرگی مرتکب شده . چون فکر کردن سبکی که در کشوری دیگه با فرهنگی دیگه جواب داده اینجا هم جواب میده...
فکر میکنم که با این حرفام گور خودمو کندم و دوباره بحث بین من و تو شروع میشه...

«اصولا هر برنامه ای باید اول رغبت و جذابیتهایی برای دیدن بیننده ایجاد کنه، بعد پیامش رو برسونه.»

کاملا موافقم! حرف حساب جواب نداره :)
ولی این برتری که گفتم در مقاسه با بقیه برنامه‌های نوروزی بود. وگرنه اوی مثبت همون طور که گفتی خالی از ضعف نیست.

یارار شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ب.ظ http://yararli.persianblog.com

سلام! در پی کاردان اومدم به وبلاگت برخوردم. شنیدم که ایشون رو از صندلی داغ اخراج کرده‌اند. اون‌هم به دلیل مسخره‌ای. اینطور می‌گن که حاضر نشده ترکهای ایرانی را آذری قلمداد کنه!

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:58 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد