IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

شایعه ست!

نه بابا! توقیف چیه؟! اصلا مال این حرفا هست؟ یه مدت به خاطر فوتبال و شهادت امام حسن عسگری و احتمالا عقب موندن از پخش وقفه افتاده بود... از امشب دوباره شروع میشه... من که یه دو ماهی میشه دیگه پی گیریش نمی کنم «نقطه چین» رو ...
نظرات 8 + ارسال نظر
فرشاد جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.mehranmodiri.blogsky.com

که پیگیری نمی کنی.پس حتما اون قسمت خداحافظ سینما رو ندیدی.نصف زندگیت رفت.راستی گفته بودم به مدیری کم لطفی نکن.آخه اسم وبلاگت ایران تی وی هست و کل تی وی ایران روی مدیری می چرخه پربیننده ترین برنامه تاریخ تلویزیون هم جنگ ۷۷ بوده.گفتم بدونی فقط راستی می خوای بدونی چرا مدیری متفاوته چون یه چیزی وجود داره به نام طنز چند لایه
چیزای دیگه ای هم وجود داره از قبیل یه فیلمنامه نویس به نام برشت که پایه گذار سبک فاصله گذاریه البته امیدوارم بدونی فاصله گذاری چیه .راستی مثل اینکه تو کلا با مدیری مشکل داری و نقطه چین و پاورچین برات فرق نمی کنه.برو قربونت برم همون کوچه اقاقیا ببین .

«فاصله گذاری» اونقدر مطلب پیچیده ای نیست که فقط شما بدونیش! ؛)
ولی فاصله گذاری با راحت طلبی و ندید گرفتن شعور بیننده فرق داره... خیلی مطالب دیگه هم هست ولی من فکر نمی کنم بحث کردن با تو دوست خوبم درست باشه. علاقه تو به مدیری یه چیز احساسیه و حالا اگه من تا صبح اینجا دلیل و برهان بیارم و ضعف های آشکار نقطه چین رو بشمرم تو قبول نمی کنی. منم اصراری ندارم.
(ضمنا پاورچین رو می دیدم و قسمتهای اولشم خیلی دوست داشتم)

پیمان جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ق.ظ

اه اه! حرف این مرتیکه حقه باز نون به نرخ روزخور رو نزنین توروخدا!

آرمان جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:58 ب.ظ

با سلام
ببخشین که من دوباره سرو کله ام پیدا شد! بله، دوست داشتن یک چیز ۵۰٪ سلیقه ای و احساسیه، ولی عوامل دیگه ای هم در این میان موثرند. ( اصلا هم نمیشه کسی رو وادار به دوست داشتن کسی یا چیزی کرد.) ولی خب، این دلیلی برای انکار خوبیها و محاسن یک نفر نیست. منم با شما موافقم که «نقطه چین» نقاط قوت « پاورچین »رو نداره، و منم قسمتهای اول « پاورچین» رو یه جورایی بیشتر دوست داشتم، چون از جهت میزانسن و دکوپاژ و... کلا تکنیکی خیلی کار شده تر بود و بگفتهء آقای مدیری۸۰٪ حرفه ایها هم اون رو پسندیده بودن، ولی چون اکثر مردم نتونسته بودن با اون ارتباط برقرار کنن و ملاک شبکه هم مردم هستن، در اثر فشار شبکه، شیوهء تولید تغییر کرد. منم در ایمیلی برای ایشون نظرم رو گفتم که: بنظرم زیادی با نظر مردم روال برنامه رو تغییر میدن و این خلاقیت رو کم میکنه.ولی اگه عادلانه بخواهیم قضاوت کنیم، باید فشار شبکه رو هم در نظر گرفت.همونطور که شکل کاراگاهی برنامه که موضوع بکری بود به همین خاطر تغییر کرد. بنظر من آقای مدیری تواناییهای بالایی داره. دوست عزیز یادته اون اوائل میگفتی آخه مردم تا کی میتونن به نمایش دعوای زن و شوهر بخندن؟ دیدی توی چند برنامهء اخیر که موضوعات عوض شد،چه تهمتهایی بهشون زده شد. شما بودی چیکار میکردی؟ حالا دیدی توی ایران نمیشه غیر از این موضوعات به چیزای دیگه ای پرداخت و ظرفیتها هنوز برای بسیاری از موضوعات پایینه؟!
لطفا اون نوشتهء توهین آمیز رو هم از کامنتها بردار که اصلا به وبلاگت نمیخوره.

فرشاد جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.mehranmodiri.blogsky.com

خیل خوب حالا که می دونی فاصله گذاری چیه راحتتر می تونم بات حرف بزنم.ببین عزیزم من قصد توهین به تو رو ندارم
فقط می خوام باانصافتر باشی.این خواهش زیادی نیست.
نمی دونم شاید راست بگی و علاقه من احساسی باشه
ولی فکر کردی این علاقه از کجا اوده؟حتما یک حسن هایی در کار مهران مدیری می بینم که به کاراش و به خودش علاقه دارم.خوشحالم از این که انصاف داشتی که حداقل بگی اوائل پاورچین رو دوست داشتی وبدون که اگه مدیری بخواد خودش کاری انجام بده همون جوری می سازه این چیزایی که بعدا اضافه می شه و گاهی اوقات از نظر مخاطبان خاص جالب نیست در واقع نظر شبکه وبینندگان هست.

مهدی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:26 ب.ظ

مهران مدیری در صنعت فیلمسازی و سریالهای روتین طنز بی نظیره . کاش گوگوش هم تو برنامه هاشون میخوند ... :(

محمّد جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.isatisweb.com

سلام آقا:
خوبی ؟ آقا دوباره سایت راه افتاد و همه ی مطالب شما هم سر جاش هست.شما در صورتی که بخواین دوباره اونجا بنویسین می تونین برین به این آدرس : http://www.isatisweb.com/mt ...
راستی ... توی سایتم یه انیمیشن گذاشتم. امیدوارم ازش خوشتون بیاد ...

علی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ق.ظ http://funkurd.persianblog.com

سلام وبلاگ باحالی بود لذت بردم به امید دیدار به من سر بزن علی کرد از کردستان عراق باییییییییییییییییییییییییییییی

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:57 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد