IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

اصحاب تلویزیون در سینما

 رابعه اسکویی،جواد رضویان، مجید صالحی و حدیث فولادوند دارن یه فیلم سینمایی کمدی بازی می کننن به نام «شاخه گلی برای عروس» که کارگردانش قدرت الله صلح میرزاییه. (بنابر این بهش امیدوار نباشین!)
نظرات 5 + ارسال نظر
پیمان جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ق.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
این اولین بار است به وبلاگ شما سر می زنم و خوشحالم با این وبلاگ آشنا شدم. وبلاگ زیبایی دارید.
اگر موافق باشید به هم لینک بدهیم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.

[ بدون نام ] جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:41 ق.ظ http://iran57.blogspot.com

ba salam

az webloge shoma didan kardam ... omidvaram movafagh baashid azizam

Daneshjooian ra hemayat konid

ma piroozim chon hagh ba mast

be webloge man biaeed

address man ast : Www.iran57.blogspot.com

e-mail : iran57@mexmail.com

montazeretan hastam .... be omide azadi ye iran khodahafez

با سلام

دوست عزیز از وبلاگ شما دیدن کردم امیدوارم که در هدفتان موفق و پیروز باشید

لطفا" شما هم به وبلاگ من بیایید و نظرتان را بگویید آدرس من و ایمیل من هست : www.iran57.blogspot.com ******** iran57@mexmail.com

منتظر پیامتان هستم خداحافظ

آرمان شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام
دوست عزیز، من جایی خوندم که برنامهء عطاران ۳۰ قسمتیه و قراره ماه رمضان پخش بشه.
به هر حال امیدوارم هر دوتاش برنامه های خوب و موفقی باشه. ما که بخیل نیستیم!

مام نیستیم!! :)

لادن شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:28 ب.ظ

باغچه مینو رو هم کاش اویسی کارگردانی میکرد. رضا صفدری گوینده خوبیه ولی...

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:57 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد