IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

کمربندا رو ببندین!




از جمعه همین هفته شبکه ۵ پخش نودتایی «باجناق ها» رو قبلا ذکر خیرش رفته بود شروع می‌کنه.

از حول و حوش ۱۵ مردادم کانال ۳ یه نودتایی شروع می‌کنه به اسم «کمربندهاتونو ببندین» که قبلا قرار بود اسمش «جیغ» باشه. مشخصات دیگه این سریالو اینجا می‌تونین بخونین.
فقط اینم اضافه کنم که غیر از پیمان قاسم‌خانی که سرپرست نویسندگانه، ریما رامین فر(همسر امیر جعفری که الانم دارین تو سریال «من مستاجرم» می‌بینین اش)، محراب قاسم خانی (لابد با همکاری شقایق دهقان!) و خشایار الوندهم برای این سریال فیلمنامه می‌نویسن.
یه نکته جالب که این سریال به ذهن من میاره اینه که مهدی مظلومی بعد از «بدون شرح» که همه، عمده موفقیت‌شو  مدیون فتح‌علی اویسی دونستن «بانکی ها» رو بدون اون ساخت تا خودشو ثابت کنه و حالا این دو نفر دوباره دارن با هم کار می‌کنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
داوود سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ب.ظ http://tanhafaghat.blogsky.com

salam khaste nabashi
aziz vaghean karet bahale
man kole karato didam ghashang bood
be man ham sar bezan

لادن جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:20 ب.ظ

این اویسی جدی جدی کمدین شدها! صد و هشتاد درجه چرخش!! :O

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد