IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

المپیک

یه هفته ست که به روز نکرده‌م. از اونایی که تو این مدت سرزده‌ن و با مطلب قدیمی مواجه شدن معذرت.
می‌خواستم یه چندتا نکته تلویزیونی درباره المپیک بگم. مثل پاچه خواری جاودانی (مجری ورزشی) که قهرمانی رضازاده رو به رهبر تبریک گفت...بهش نمی‌اومد! بعد یاد این افتادم که فردوسی پور تاحالا از این تریپا نیومده!
یا این که  رضازاده تو مسابقه‌های قبلی رو لباسش نوشته بود‌ «یا ابوالفضل» و این بار تصحیحش کرده بودن (یا ابالفضل) یعنی بین این همه آدم تو تیم وزنه برداری و فدراسیون و اینا کسی نمی‌دونسته؟!... ولی جدا چه حالی داد رکورد زدنش!
نمردیم برنامه شبکه استانی اردبیلم دیدیم!...

***
صندلی داغ این هفته حسین رفیعی رو مهمون کرده بود که یه جورایی شاگرد داریوش کاردان به حساب میاد. چون اصلا با جنگ ۳۹ کاردان بود که رفیعی وارد تلویزیون شد... اصولا برنامه خوبیه صندلی داغ ولی می تونه خیلی بهتر از اینم باشه. فقط یکم خلاقیت و ذوق می‌خواد که نیست! در حال حاضر فقط با اتکا به اجرای مسلط کاردانه که سرپا مونده... وای! امان از اون دکور و تندیس فوق هنریش! 
نظرات 7 + ارسال نظر
علی بی غم سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:56 ق.ظ http://aliakbarabdoli.blogsky.com

سلام
با پاچه خواری یه کمی موافقم.اون شبکه استانی اردبیل هم جالب بود.
برنامه جالبیه فقط دکوراسیون وای ...
موفق باشی
یاخق

میلاد سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ق.ظ http://shahr.blogsky.com

فردوسی پورو مگه ندیدی هی مهندس ضرغامی مهندس ضرغامی میکنه؟!

نه! جدی؟!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام.نظرت را درباره باجناق ها اگر می شود بنویس.
در مورد صندلی داغ حق با توست.اصولا داریوش کاردان همه کارهایش دچار همین مشکل هست یعنی هنرمند توانایی است و مسلط ولی جرات تغییر دادن و بروز کردن را ندارد بر عکس شاگردانش.

درباره باجناق ها قبلا دو سه بار اینجا نوشته م. (اتفاقا الان داره پخش میشه)
برای اینکه بشه درست تر اظهار نظر کرد باید یه چند قسمت دیگه بگذره فکر می‌کنم. بعدش چشم.
ولی فعلا می‌تونم بگم تا اینجاش جالب نبوده...

و در مورد کاردان هم باید بگم تو این برنامه فقط مجریه و بنابراین مسول مشکلات دیگه برنامه نیست.

نوید نیک کار سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:23 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

با درود خدمت شما دوست ارجمند

با عرض پوزش از شما که به دلیل حجم بالای کاری مجبور بودم این پیام را از قبل آماده کنم

همکار گرامی قصد دارم تا از شما دعوت کنم که در دولت عشق عضو شوید

دولت عشق یک تارنگار فرهنگی میباشد

حال چرا و چگونه همه چیز را برایتان در تارنگار نوشته ام

با سپاس و پوزش مجدد ..... نوید نیک کار

سینا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام من همونم که راجع به باجناق ها پرسیده بودم.راجع به کاردان می دونم فقط مجریه ولی خودت هم می دونی که همه کاره هست.در ضمن کارهای دیگر ایشون را هم دیده ای کلا از مصاحبه هایش برداشت کرده ام که زیاد جرات تغییر ندارد.بگذریم.راجع به کمربندها رو ببندید اگر می شود بگو از کی شروع می شود می دانم که تو هم مثل من به بازی فتحعلی اویسی علاقه داری و دوست داری زودتر شروع شود.

والا راجع به به زمان پخش «کمر بندا...» زمان مشخصی رو اعلام نکرده‌ن، فکر نمی کنم خودشونم بدونن! ولی تا اوایل مهر به احتمال زیاد شروع میشه.

ضمنا اگه عضو اورکات هستی این انجمن تازه تاسیس رو ببین: http://orkut.com/Community.aspx?cmm=281477

سینا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ب.ظ

متاسفانه عضو اورکات نیستم ولی سعی می کنم عضو بشم.این انجمن چی هست حالا؟

می تونی بری به این آدرس و بخوای که برات دعوت نامه بفرستن: http://forum.persiantools.com/showthread.php?t=7693&goto=lastpost&highlight=orkut

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:55 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد