IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

آخ جون! وبلاگم! بالاخره این بلاگ اسکای درست شد! حالا عدل تو این چند روز همچین نوشتنم گرفته بود که بیا و ببین... الان ۴ صبحه. فردا می ترکونم!...

http://irVote.com

نظر بدین

'کمربندها رو ببندیم' چطوره؟
ترکونده
ای همچین
مالی نیست
ندیدم

تعداد کل شرکت کننده: 2 نفر  نمایش نظرات

نظرسنجی از تاریخ 1383/7/7 الی 1383/8/7

***

توجه!توجه! نظر سنجی فوق دکور می باشد!
(تا من یه سیستم درست و حسابی پیدا کنم می‌تونین نظرتونو توی کامنت ها بنویسین. خنده هم نداره! دهه!)

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ب.ظ http://m-modiri.persianblog.com

سلام ... «کمربندها را ببندیم» استثناییه ! برنامه ای که بازیگرش «استاد اویسی» و «امیر جعفری» باشه و نویسنده اش پیمان قاسمخانی مطمئنا عالی خواهد بود ... شک نکنید !

کاملا درسته، واقعا هر کدوم اینا وزنه مهمی هستن که می تونن کارو روپا نگه دارن. امیدوارم موفق بشن این بارم...

آرمان پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
امیدوارم که با خوندن نظرم، باز نگی که متعصبی و... . اول بگم که من « بدون شرح » رو دوست داشتم و می دیدم. بیشترش هم به خاطر هنرمندی آقای اویسی. ولی اینجا درست برعکسه. اینجا هم بیشتر بار طنز بر عهدهء ایشونه ولی بازیش زیادی اغراق شده است و ایشون و امیر جعفری دارن خودشونو تکرار میکنن،البته با اغراق بیشتر در بازیهاشون.فضای کار خیلی شلوغه و حوصلهء بیننده رو سر میبره. بعضی از بازیگران اصلا به درد این کار نخوردن و بازیها هم با هم جور نیست و به نظر میرسه بازی بازیگران زیاد هدایت شده نیست. ولی کلا کارهای مظلومی طراحی صحنه و تیتراژ خوبی داره. البته شاید هنوز زود باشه اینو بگم، ولی تا جایی که من از دور و اطرافم خبر دارم از تعداد بینندگان این برنامه نسبت به شبای اول پخشش کم شده، برعکس بدون شرح. نمیدونم چرا توی قسمتی که گذاشتی نظرو ارسال نمیکنه.

بابت این نظرخواهیه معذرت می خوام. همون طور که می‌گی درست کار نمی کنه.
اما درباره بازی ها فکر می کنم کمی اغراق گریزناپذیره بخصوص تو قسمتهایی که متن جواب نمیده... ولی تا حالا هیچ کدوم از این سریالا این قدر قوی شروع نکردن همه تازه بعد از قسمت های پونزدهم شونزدهم خودشونو پیدا کردن. فکر می کنم اینا هم وقتی شخصیتا دستشون بیاد بهتر بشه.
با بقیه حرفاتم موافقم کاملا.

میلاد جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:40 ب.ظ http://shahr.blogsky.com

به نظر من که مزخرفه!

مریم جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ب.ظ

من هم با نظر میلاد موافقم.

لادن شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ق.ظ

خیلی توپه (تیپ!) مخصوصا فتل ...

الهه شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام دوست عزیز .کمربندها به اندازه بدون شرح خوب نیست و
خوب هم ادامه پیدا نکرد دو سه قسمت اولش عالی بود ولی بعد کار به سمت تکرار پیش رفت غیر از دیشب که دوباره خوب شده بود طراحی صحنه خوبه ولی به نظر من یه کم یه جورایی مصنوعی شده شاید بعدا بهتر شد

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:54 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد