IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

آمار!

امشب مثل اینکه «کمربندا رو ببندیم» می‌خواد بترکونه! برخلاف سیاق سابق واسه اپیزود امشب اسم گذاشتن: اهورا می‌آید!
زرت و زرت هم زیرنویس‌اش می‌کنن. ولی خداوکیلی آخر سوژه‌ست ها! از فکرشم آدم خنده‌ش می‌گیره :)) فقط امیدوارم چاپلوسانه نباشه...

پی‌نوشت: دیدمش. خوشم نیومد! تابلو سفارشی بود. معلوم بود مجبور بوده‌ن سریع سروته‌شو هم بیارن. باز خدا پدرشونو بیامرزه تو دهن بچه‌های فرودگاه حرفای بادمجون دور قاب چینانه(!) نذاشته بودن...

پی‌نوشت بعد از خواند کامنت: در مورد این قسمت کمربندا واقعیت اینه که یه چیزایی از بالا دیکته می‌شه اینام چاره‌ای جز اطاعت ندارن وگرنه کاسه کوزه‌شونو می‌ذارن رو کولشون و پرتشون می‌کنن بیرون. با تمام اوصاف اون قسمت چاپلوسانه نبود. یعنی کاملا دست به عصا بود. غیر از یه حرف امیر جعفری که اونم از خودش بداهه گفت (در جواب دکتره که گفت رژیم سرپاست گفت تا چشتون درآد) هیچ جانبداری نشد از رژیم... فقط اونا رو مسخره کردن که البته حقشونه ولی مشکل اون اپیزود اینجا بود که زیاد خنده‌دار از کار درنیومده بود.
 انگار خر پیمان قاسم‌خانی  از پل گذشته و دیگه زیاد مایه نمی‌ذاره. شایدم دلش با کار نبوده... چه ‌می‌دونم...

***

براساس نتایج یک پایان‌نامه، برنامه‌های طنز و کمدی با ‌٥٠ درصد بیننده، سریالهای ایرانی با ‌٤٠ درصد و فیلمهای سینمایی ایرانی با ‌٣٨ درصد به ترتیب بیشترین برنامه‌های مورد توجه نوجوانان و جوانان هستند. (مشروح)
نظرات 6 + ارسال نظر
آرمان چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام.
این قسمت «کمربندها...» خیلی سرهم بندی شده بود . اگر مدیری اونو ساخته بود چه تهمتهایی بهش میزدن!...
در بین سریالهای ماه رمضان در مورد «کمکم کن» باهات زیاد موافق نیستم.درسته که قاسم جعفری سریالهاشو کمی شبی به فیلم هندی و کشدار می سازه ، ولی این یکی موضوع خوبی داره. اگه دیده باشی عصرهای جمعه برنامه ای پخش میشه در مورد افرادی(خارجی و ایرانی) که مدت کوتاهی مرگ رو تجربه کردن و دوباره زنده شدن.اونا از چیزایی که توی اون حالت دیدن تعریف میکنن. این سریال ،گویا بر اساس اون تجارب ساخته شده. ولی فکر کن... اگه موضوع این سریال برای همه اتفاق میفتاد، دنیا گلستان میشد!

ولی به نظر من درنیومده... یه چیز دیگه : من از قاسم جعفری اصلا بدم نمیاد. از وقتی که مصاحبه صندلی داغشو دیدم خیلی هم خوشم اومد از شخصیت خودش. ضمنا تو قلقلک دادن رگ خواب عامه رودست نداره... ولی غیر از یه تیکه‌هایی از خط قرمز با کاراش حال نمی‌کنم.

آرمان شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام.
بدت نیادا ...، قصد جنگ و دعوا هم ندارم و اینو هم نمیدونم که حرفات درست یا نادرسته. ولی یادته وقتی که همین اتفاق برای «نقطه چین» افتاد، چطوری قضاوت کردی و حتی لینک «کتابدار» رو با اون تهمتهایی که فقط لایق خودش بود، دادی...؟ حالا خوشحالم که عادلانه تر قضاوت میکنی.
نمیدونم...ولی من هم حس میکنم توی این برنامه، پیمان قاسمخانی مثل همیشه انرژی و وقت نگذاشته.
راستی ، به شروع تبلیغات درون برنامه ای « کمربندها...» دقت کرده ای ؟

شاید به خاطر اینه که فکر می‌کنم این مرتیکه هخا مستحق تمسخر هست ولی نماینده‌های مجلس نبودن... بعد از نود و بوقی یه حرکتی از خودشون نشون داده بودن و حقشون این این نبود... می‌دونی چی می‌گم؟

تبلیغام آره ، حواسم هست ولی قبول کن اون قدر ضایع نیست. تازه با این همه خرجی که اینا کردن آدم لجش نمی‌گیره... ولی به هرحال اگه نبود خیلی بهتر بود.

آرمان یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام
اینجا هم جالب شده ها، کم کم فقط من و شماییم که بحث میکنیم...
من منظورم کل ماجرا بود، نه فقط در این مورد. دیگه اینکه این حرکتو بهتر و آبرومندتر بود که از خودشون نشون نمیدادند. به قول شما بعد از نود و بوقی، اونم در جهت منافع خودشون و زمانی که باید کم کم زحمتو کم میکردن، انجام ندادن این کار خیلی آبرومندتر بود.
تبلیغات هم حالا اولشه و زوده قضاوت کنیم. من فقط به شروعش اشاره کردم.

خب به نظر من اون حرکت نماینده‌ها حرکت خوبی بود ولی خیلی دیر بود... موقعی که دیگه ملت بالکل ازشون قطع امید کرده بودن...

محمد حسین یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:44 ب.ظ http://Media2006.PersianBlog.com

سلام‌! خوبی ؟ اول از همه چرا خبرمون نمی کنی که آپدیت کردی ؟؟؟ مثل من تو یاهوو مسنجر بنویس ! دوم اینکه من از موضوع اهورا می آید از سه هفته پیش خبر داشتم‌! طرح اولیه این قسمت توسط مهراب قاسمخانی بوده !‌ و گفته بودی که پیمان هم دل به کار نمیده کاملا درسته ! علتش هم اینه که بازیگرا خیلی طبق متن جلو نمیرن ! و بداهه زیاد می گن ! و طبیعی است که پیمان خوشش نمیاد !
منبع : مهراب قاسمخانی !!!

عجب!

علیرضا یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:33 ق.ظ

این سریالهای آبکی حال آدمو دیگه داره به هم میزنه--- واقعا؛ اسم با مسمایی دارند( سریال= سه ریال)

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:54 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد