IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

کمربندها بسته ست!




این چند شبه (بعد از غیبت صغری) باحال‌تر شده! من که امشب خیلی خندیدم... هم سر «کمربندها را ببندیم» هم سر «خانه به دوش»... واسه چند لحظه ای هم که شده بی‌خیال بدهکاریام شدم!
ضمنا یه نظرخواهی درباره این سریال تو حاشیه سمت راست این صفحه گذاشتم.


اینجا هم یه مصاحبه دیگه با مهدی مظلومی هست درباره این سریال
: مصاحبه کننده چند جا گیرهای خیلی بی معنی داده مثل اینکه گفته دکور خوب و تشکیلات درست کردن خرج بیخوده! استدلاالش هم لابد اینه که مردم از کارهای مهران مدیری با اون دکورهای ضعیف به اندازه کافی استقبال می کنن پس چه لزومی داره آدم برای دکور خرج کنه... یا اینکه گفته چون مردم عادی زیاد هواپیما سوار نمی شن و با فرودگاه آشنایی ندارن فضا براشون ملموس نیست و استقبال نمی کنن!! اگه همچین قاعده ای وجود داشته باشه مردم نباید از فیلم های تخیلی یا افسانه ای هم استقبال کنن! از همه مسخره تر اینه که گفته تلاش شما برای "بدون شرح" بی فایده بوده چون بعدا یه نفر دیگه با یه سریال جدید اومده و بدون شرح رو از یاد مردم برده!! دیگه به عقلش قد نداده که موفقیت همون سریال بوده که رقبا رو به تکاپو انداخته... بگذریم از این چه نیروی تبلیغاتی عظیمی از اون رقیب حمایت می کنه.

 

جالب ترین حرف مظلومی هم اینه که گفته این شخصیت ها ادامه شخصیت های "بدون شرح" هستن نه تکرار اونا. و این واقعا حرف درستیه. هیچ لزومی نداره این شخصیت ها بیان عوض بشن؛ مهم اینه که تو موقعیت های جدیدی قرار بگیرن و حرفهای جدیدی مطرح بشه. اگه این حرفهای جدید رو می شد تو قالب همون فضای مجموعه قبلی بیان کرد حتی می شد "بدون شرح 2" ساخت!

 

اما از اون طرف پافشاری مظلومی برای دفاع از سریال "بانکی ها" هم واقعا بی مورده. مهدی جان! این یه مورد رو کوتاه بیا عزیز!