IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

مساله این است!




دیشب توی یه تیکه از "کمربندها را ببندیم" ملکی برگشت گفت خارجی اونه که موهاش بور و چشماش آبیه. این شیخ سعید از خودمونه و "نحن مسلمون" و این صوبتا. حالا معلوم نیست منظور چیه. جدی می گفت یا متلک بود؟ چون بخصوص با این قضیه خلیج فارس این حرف دوپهلو می زنه!

پی‌نوشت: راستی بمباران گوگلی فراموش نشه! (یعنی اگه وبلاگ دارین به این صفحه با عنوان «خلیج العربی» یا Arabian Gulf" لینک بدین و اگه ندارین برین تو سایت www.google.com و عبارت "persian gulf" رو search کنین که یه کاری کرده باشین!)

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:52 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:29 ب.ظ

میلاد شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:15 ب.ظ http://shahr.blogsky.com

سلام..
دلم برات تنگ شده بود ها!

ما بیشتر! :)

شیوا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام
این مقاله در مورد طنز که گذاشتی اصلا نمی یاد. علت اینکه کسی کامنت نمیذاره هم همینه.

شیوا جان الان امتحانش کردم. مشکلی نداره. آدرسش هم اینه:
http://imageuploading.com/041128/1101638674.gif
بازم اگه می بینی باز نشد بهم بگو ببینم اشکال از کجاست...

***
ببخشید اون یکی مقاله رو می‌گفتی ... درستش کردم. مرسی...

شیوا سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام
این مقاله جدیده نمی یاد ولی قبلی درست شده.

اونم درست کردم... (قضیه‌ش این بود که لینک بعد از یه مدت جابجا میشه روی اون هوست !)

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:53 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد