IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

سریال های در حال پخش


همون طور که عنایت دارین جدیدترین مد سریالی اینه که ملت دنبال راز و رمز ننه باباشون بگردن. شخصیت های اصلی این سریال ها دغدغه ای جز کشف خاطرات گذشته آبا و اجدادی ندارن و اون طور که بقیه شخصیت ها اصرار دارن خیلی هم افراد خاص و متفاوتی هستن... این شخصیت های برجسته و خیلی خیلی متفاوت غالبا یک دوست دلقک بی دغدغه هم دارن که در تضاد با روح فلسفی عمیق اونا قرار می گیره... مشخصه دیگه این سریال ها حضور پررنگ و توفانی "عشق" می باشد که معمولا در نام این مجموعه ها هم متبلور می شود است.

 

***

چهارشنبه ها "سایه آفتاب" رو می بینین؟ خب اگه نمی بینین هم چیز زیادی از دست نداین... راستی قرار بود در راستای سیاست های "عشق انگیز" سریال سازان اسمش "گذر عاشقی" باشه که بعدا به دلیل ترافیک عشقی اسمش عوض شد. حالا کاری نداریم... غرض از مزاحمت این که این بابا "حامد بهداد" رو دارین؟ با توجه به بازی پر قروقمیش و ایرونی پسندشون آینده درخشانی براشون پیش بینی میشه... می گی نه؟ خاک بریز رو این شست!

نکته قابل تامل دیگه در مورد این سریال شروع تیتراژشه که می نویسه "پژمان بازغی در سایه آفتاب" که ما هرچی به مخدونه فشار آوردیم یادمون نیومد ایشون کی به چنین درجه ای از اهمیت دست پیدا کردن!

البته بازغی هم فیزیک خوبی داره هم بازی قابل قبولی، ولی خداوکیلی تابلوبازی هم حدی داره... در اینجا لازمه از بازی روون و خوب یوسف تیموری هم یادی بکنیم که مدیون از دار دنیا نریم.

در آخر بهتون توصیه می کنم قبل از شروع شدن این سریال قلم و کاغذ حاضر کنین تا بتونین از سخنان قصاری که بر زبان شخصیت ها جاری می شه یادداشت برداری کنین.

 

***

بین این سریال های جدیدالپخش(!) فکر می کنم "بیگانه ای در میان ما" با توجه به کارگردانش (احمد امینی) بدک نباشه. ولی خب اونم از بخت بد همزمان شده با "کمربندها..." و درنتیجه شانس چندانی برای دیده شدن نداره. بخصوص که از شبکه بی حال 2 هم پخش میشه...

"طلسم شدگان" هم بیننده هاشو خوب میخ کرده ولی با نهایت بی شرفی!!... بعضی جاها این آقای فرهنگ رسما داره تماشاگرشو دست میندازه...

انصافا خداوکیلی خود به خدایی هنوزم "در پناه تو" از همه اینا دیدنی تره هر چند که بعضی وقتا لبخنده بدجوری شیلنگ توش گرفته...  

نظرات 10 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:36 ب.ظ http://shahr.blogsky.com

دوئلو دیدی؟
فکر نمیکنم دیده باشی..چون اگه دیده باشی بعید میدونم نظرت راجع به پژمان بازغی هنوز این باشه..انصافا خیلی خوب بازی کرده بود.مخصوصا تو نقش یه پیرمرد..

چرا اتفاقا اوایل اکرانش دیدم دوئلو. بازی بازغی خوب بود ولی چیز فوق العاده‌ای نداشت به نظر من...
حرف من چیز دیگه‌ست. می‌گم دارن تابلو ستاره‌ ش می‌کنن. یعنی قبل از این که در نظر مردم بزرگ بشه دارن این جوری القا می‌کنن. می‌دونی چی می‌گم؟

مریم سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام:
اگه میخوای ما رو خوشحال کنی زمان اتمام کمربندها رو به ما بده.مرسی.

والا دقیقا نمی‌دونم ... فکر کنم حدود ۲۰ قسمت باقی مونده باشه. دندون رو جیگر بذار! این نیز بگذرد :-)

علیرضا چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:45 ب.ظ http://m-modiri.persianblog.com

سلام... سریالها چندان هم بد نیستند ... سایه آفتاب که جالبه ! اون یکی (اونی که شنبه ها میده) هم بدک نیست ... طلسم شدگان هم خیلی خوب پردازش شده و این از خصوصیات فیلمهای داریوش فرهنگه که بیننده رو زجر بده ! زیاد ناراحت نباش ... !

رضا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام هزاران چشم که یادتونه سری دومش داره ساخته میشه راستی تو برنامهای طنز فقط مهران البته از نوع غفوریان یاد سهراب محموتی بخیر

محمد رضا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:17 ب.ظ http://bazigar2005.persianblog.com

سلام / مثل همیشه عالی بود !!!! در مورد کمربندها ؛ طلسم شدگان و بقیه سریال ها با تو موافقم !!! جدا خسته نباشی !!! به ما هم سر بزن ! قربانت !!!!!!!!!!

پویان سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:00 ب.ظ http://pnn.persianblog.com

آره !... وضعیت بس اسفناک است !!!....:D

؟ شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:07 ق.ظ


I am Sory For You.

behjat چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:18 ق.ظ

خوب من با نظر شما در مورد پژمان موافقم.اما حامد بهداد درفیلم بوتیک هم در جشنواره فجر کاندید شد.متولد 1350ست
از مشهد
راستی چرا از این رنگ استفاده می کنید چشم را می زنه

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:51 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

شیرین یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

یوسف تیموری ماهههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد