IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

غریبانه




سریال غریبانه نسبت به کار قبلی قاسم جعفری چند تا امتیاز داشت که اولین و مهم ترینش موضوع بهتر، منطقی تر و جذاب ترش بود. بخصوص صحنه اعدام سامان خیلی موقعیت جالب و جذابی بود و اجراش هم نسبتا قابل قبول از  کار دراومده بود. نمی دونم چرا با وجود جذابیت فوق العاده این موقعیت (یعنی قصاص قاتل به وسیله صاحب دم) تا قبل از این تو هیچ فیلم یا سریالی به ش پرداخته نشده بود. (یا من ندیدم؟)

اما با تمام اینا بازم "قاسم جعفری بازی هایِ معمول" به راه بود! سیل شعار و منطق خیلی سست و هندی گرایی مفرط، گاهی سریالو غیر قابل تحمل می کرد...

 

هنوزم با گذشت 4 سال «خط قرمز» بهترین کار جعفریه...

 

پی نوشت: چهار تا لینک درباره سریال:

  • یک یادداشت
  • حمله ای از طرف یه خرمقدس ابله
  • جوابیه دندان شکن به حمله بالا
  • مصاحبه با بازگر نقش لیلا

    ***
    images/20050225/gift.jpg 

    تصویربرداری  مجموعه «جایزه بزرگ» ، همچنان در تهران ادامه دارد. سروش صحت و محمدرضا آریان ، نویسندگانی که پیش از این در نگارش بعضی از قسمتهای مجموعه ها با مهران مدیری همکاری داشته اند ، مسوولیت نوشتن فیلمنامه این مجموعه را به عهده دارند. در این مجموعه سحر ولدبیگی ، سحر جعفری جوزانی و محمدرضا هدایتی بازی نخواهند کرد و مثل چند اثر ساخته شده قبلی ، مجید و حمید گلیان به عنوان تهیه کننده و محسن چگینی در مقام مجری طرح همکاری کرده اند. «جایزه بزرگ» داستان جوانی (جوان؟؟؟!!!!!) به نام بیژن (مهران مدیری) است که همراه خواهر و شوهرخواهرش (بهنوش بختیاری و جواد رضویان) و خانواده عمویش (سیامک انصاری ، فلامک جنیدی ، شهربانو موسوی و...) با هم زندگی می کنند. حضور چنین خانواده بزرگی در کنار هم به اندازه کافی می تواند زمینه ساز دردسرهای پیش بینی نشده بسیاری باشد ، اما بزرگ ترین مشکلی که آنها با آن دست به گریبانند ، معضل تنگناهای مالی و فشار اقتصادی شدیدی است که با آن روبه رویند. اما روزهای بد ظاهرا تمام می شود ، چون یکباره خبر می رسد که بیژن برنده جایزه بزرگ قرعه کشی یکی از بانکها شده است.

    اتفاقی که همه افراد خانواده را خوشحال می کند، زیرا فکر می کنند این جایزه می تواند مشکلات اعضای خانواده را حل کند ، اما به همراه این خبر خوب ، ناگهان سر و کله کامبیز (رضا شفیعی جم) پیدا می شود ؛ کسی که مانع تحقق آرزوهای خانواده می شود. بیژن نمی تواند از جایزه بزرگ استفاده کند و این تازه مقدمه ای برای به وجودآمدن ماجراهای متعدد بعدی است.

    علاوه بر بازیگرانی که نامشان آورده شد ، سعید پیردوست ، محمد شیری ، اصغر حیدری ، سیامک اشعریون و ساعد هدایتی نیز در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند و حسن شکوهی ، حمید صدری ، خشایار موحدیان ، سیامک احصایی و حمید مهین دوست به ترتیب به عنوان مدیر تولید ، آهنگساز ، تدوینگر ، طراح صحنه و لباس و طراح چهره پردازی با این طرح همکاری کرده اند. «جایزه بزرگ» از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.
نظرات 12 + ارسال نظر
شمیده دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ب.ظ

درود.سر جدت بیا و دست از سر این تله ویزیون وردار.در ضمن چرا دیگه به من میل نزدی؟! حالت خیلی خرابه.کجایی مومن؟ فتل رو به این زودی یادت رفت؟

آدرس که نذاشتی از کجا بدونم کی هستی؟!
شرمنده من اختلال حواس دارم!
قربان سنه

علیرضا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:39 ب.ظ http://m-modiri.persianblog.com

سلام ... برنامه بدی نبود ... به نظر من از برنامه ماه رمضان (کمکم کن) خوش ساخت تر بود .... البته بازیگری برنامه مشکل داشت ... (حاجی - سعید و ...) !‌ به عقیده من تیتراژ برنامه کلاس خیلی بالایی داشت ... اگه گفتین خواننده تیتراژ کی بود ؟ ............. و اما استاد مدیری ... بدم شک برنامه جدید، زیبا خواهد شد ... میگین نه ؟ بگین آره ... !‌

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ب.ظ

لطفا مودب باشید.خیلی از چیزی که درباره آقای مدیری نوشتید ناراحت شدم.ایشون هر سنی که داشته باشند برای ما عزیزند.خیلی خیلی زیاد

!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:00 ب.ظ

نرگس دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام... صاف میرم سر اصل مطلب... به نظر من خط قرمز که مورد پسند شما واقع شده اصلا خوب نبود فقط یه سری عوامل جنبی مثل سوژه ی تازه وجذاب و تجمع پرسوناژهای خوش تیپ و جوون و سوسول موجب جذب مخاطب شد . ...من حیث المجموع از کارهای قاسم جعفری چیز دندون گیر و شاهکاری در نیومده. و اما غریبانه ... این مجموعه هم مثل بقیه ی آثار جعفری به سمت تجمل گرایی می رفت بیمارستان خلوت و شیک ... خانه های آنچنانی ... ماشینهای مدل بالا ... ساختمان مجلل شرکت جهان ... کامپیوتر شخصی لیلا... من فکر می کنم بهشتی که از شهر زشت روی تهران و آدمهاش ساخته بود با جهنمی که توش زندگی می کنیم زمین تا آسمون فاصله داشت . و باز فکر می کنم بیننده بیشتر از این که به داستان توجه کنه محو دکوراسیون و بکگراند خوش آب و رنگ اون می شد. می خوام بگم اون دروغ قشنگی که آقای جعفری سعی می کنه به خورد بیننده بده با واقعیت تلخی که توی جامعه می بینیم سازگاری نداره .... و عجب پایان بی مزه ای داشت ... همه اش گریه و ناله بود و خیلی ناشیانه سر و ته قضیه رو هم آوردند ... خب از توی سریالهای سفارشی چیز بهتری هم در نمی آد ... دقت کردید آقای جعفری سالی دو تا سریال رو آنتن داره ؟ ... دقیقا مثل کارخونه ی سریال سازی شده ... ببخشید که طولانی شد !!!!!!

عزیزم من نگفتم خط قزمز شاهکار بود گفتم بهتر از کارای دیگه‌ی جعفری بود.
بقیه حرفاتم درسته. قاسم خان و همسر مکرمشون حسابی دارن خودشونو از خوان نعمت صدا و سیما مستفیض می‌کنن! حالا نخور کی بخور!

محمد سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:10 ب.ظ http://aghaghi.caspianblog.com

سلام. مرسی از مطلبت . راستی من در به در دنبال ۲ تا آهنگ غریبانه ام می تونی کمکم کنی؟

من متاسفانه ندارم اون آهنگا رو. البته حتما تو آلبوم بعدی خواننده‌ش (احسان خواجه امیری) هست... تو اینترنت سرچ کردی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:45 ب.ظ

مهران نابغه جهانه.

زیتون چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:05 ق.ظ http://z8un.com

شنیدم اسم دیگه‌ی سریال غریبانه کش تنبون بوده:) بابا یه خط داستان معمولی این‌قدر کش دادن نداشت با این حرکات دوربین ابتدایی:) و این دخترک پاک چادری بچه مثبت که دیگه نخ‌نما شده... این قاسم جعفری چی شده هی پشت سر هم اجازه ساخت سریال‌های نیم‌ریالی می‌گیره؟ راسته زن شهید همت رو گرفته و برای همین گر و گر بهش اجازه می‌دن؟

آره راسته! این سریالم در جهت بزرگداشت خودش ساخته لابد!!

سهیل چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی . خیلی زیبا و قشنگی می نویسی عزیز. منم منتظر این سریال هستم :) دوست دارم .

میلاد چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:24 ب.ظ http://philsof.blogfa.com

سلام رفیق!
اه اه حالم از این سریاله بد میشه!مخصوصا از طرز حرف زدن اون دختره!دختره حال به هم زن اشکش دم مشکشه!
راستی برادر!یه روز دوست..یه روز آشنا..این رسمش نیست!

محمد رضا پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:29 ب.ظ http://mehran--modiri.persianblog.com

سلام..... غریبانه واقعا بی معنا تمام شد!!! قاسم جعفری رو هم جو گرفته!!! نمی دونم چرا رفته رفته کاراش افت می کنه!!!
ولی در مجموع بد نبود!!! رضایت بخش بود!! !! حتماْ سر بزن!!! قربونت!!!

محمد حسین جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:56 ب.ظ http://Naghde-Weblog.BlogSky.com

سلام ... از کار جعفری خوشم نیومد ! نمیدونم چرا ! قبلیش بهتر بود ! انگار دنبالش کردن ! راستی ! ممنون از نظرت ! جواب دادم بیا بخون !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد