IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

خبرگزاری مهر: مجموعه تلویزیونی جایزه بزرگ درحد فهم نوجوانان بود

نظرات 7 + ارسال نظر
ایرسا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:58 ب.ظ http://iresa1369.persianblog.com

سلام دوست عزیزم. ممنونم که سر زدی. واقعا که جایزه ی بزرگ حرف نداشت و به نظرم همه ی مجموعه های تلویزیونی ساخته ی مدیری قشنگ و دیدنی است. موفق باشی

الهه پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:12 ق.ظ http://www.mehranmodiri.blogsky.com

علاوه بر اینکه در حد فهم نوجوانان بود یه چیزایی داشت که در حد فهم بزرگسالان هم بود.

آرمان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام.
نویسندهء این مطلب غیر از جمع آوری چند نظر مخالف در مورد این سریال ( هر چند که ضعفهایش را قبول دارم ) ، گویا عقده ای هم از دوران نوجوانیش دردل داشته و قادر به تفکیک یک سریال از یک برنامهء به اصطلاح خودش « آموزنده» هم نبوده.
به هر حال با خواندن این مطلب یک چیز جدید هم به اطلاعاتمان اضافه شد و آن اینکه اخیرا به سن ۱۸ تا ۸۰ سال هم سن نوجوانی گفته می شود !

بهناز سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:48 ب.ظ

البته فهم و شعور من که یک نوجوان ۱۸ ساله هستم به حد و اندازه های نویسنده این مطلب بسیار بسیار بالای دکترا!!!!!!!!! نمیرسه ولی خواستم تشکر کنم از این همه لطفی که به ما نوجوون ها و به بهترین و شریفترین کارگردان تلویزیون (تنها کسی که به کوری چشم حسودا هرچی می سازه به دل میشینه) مبذول داشتن! من فکر میکنم شعور اشخاص هیچ ربطی به سنشون نداره . بعضی ها اگه ۹۰ سالشونم بشه به اندازه یه بچه ۵ ساله نمیفهمن. در ضمن این سریال برای همه مردم ایران پخش میشه نه فقط برای کارشناسا و قشر تحصیلکرده. پس باید برای همه اموزنده باشه . هر کسی هم با هر تحصیلاتی فکر میکنم بتونه تشخیص بده که سریال لااقل برای خودش اموزنده بوده یا نه! یعنی خبر گذاری مهر میفرماین که دیگران باید تشخیص بدن که فلان برنامه برای ما اموزنده بوده یا نه؟!!!!!!!!!! به نظر من این مطلب جز توهین به مردم و کسانی که مردم دوستشون دارن چیز دیگه ای نداشت. از طرف یک نوجوان سطحی نگر فاقد هر گونه فهم و شعور!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:56 ب.ظ

کاملا غیر منصفانه و مغرضانه بود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:44 ب.ظ

چرانمیشه پیغام گذاشت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد