IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

خوش به حال بچه ها!

عده ای از دوستان شاکی شده ن که چرا تنبل شده م و دیر به دیر بروز می کنم. چشم! از این به بعد منظم تر می شم ولی باور کنین کامنت نذاشتن شمام بی تاثیر نبیست!

 

از طرفی تلویزیون هم این روزا برنامه اون جوری نداره که ادمو به شوق بیاره. خود من اغلب فقط برنامه خردسالان رو نگاه می کنم! (به نظر شما چرا برنامه کودک نسبت به انواع دیگه بیشتر پیشرفت کرده تو ایران؟)

شبکه 2 صبح ها یه برنامه داره به اسم تربچه جان و عمو گل باقالی (یا یه چیزی تو همین مایه ها) آدم اصلی این برنامه نگار استخره که حتما سنجدشو همه یادشون هست. برنامه مختصر و مفید و جالبیه بخصوص قسمت هایی که خود نگار بازی داره.

یه برنامه دیگه هم هست به اسم " دندونه و دردونه" که یکی از بازیگرا و کارگردانش زهرا جواهریه. همون شیرین دنیای شیرین! اونم برنامه خوبیه.

برنامه صبح شبکه یک روزهای فرد که ملیکا زارعی اجرا می کنه خوبه. ولی مجری روزای زوج بی‌اندازه لوسه. مجری روزای فرد، ملیکا مثل خواهرش (مریلا) ذاتا مستعده. اما چون کل برنامه چیز مالی نیست اونم کار زیادی از پیش نمی‌بره.

 

مثل این که عصرها کانال یک یه برنامه ای داره به اسم "دختران". من یه دفعه اتفاقی قسمت آخرشو دیدم و خیلی خوشم اومد. اگه کسی اطلاعاتی درباره این برنامه داره بلطفه. خودمم می گردم.

 

سریال "اولین شب آرامش" چطوره؟ من چون شنبه شب ها گرفتارم تا حالا نتونستم یه قسمتشم ببینم ولی با توجه به این که کار احمد امینیه باید خوب باشه. برعکس "راه شب" داریوش فرهنگ که بازم گند زده. البته این بارم احتمالا در جلب مخاطب عام موفقه ولی سطحی نگری و مسخره بازیش بیشتر از اونه که مخاطبان کمی جدی‌تر رو راضی کنه.

نظرات 6 + ارسال نظر
آدینه بوک جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

بماند جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:42 ب.ظ

زندگی به شرط خنده ؟؟؟

راستش در اون حدی نبود که انتظار داشتم! از کمربندها خیلی ضعیف تره...

نرگس یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ب.ظ

اگه دهه ی شصتی باشی انقدر کارتونهای خوب و برنامه های قشنگ و سطح بالا دیدی که به برنامه های کودک الان محل نذاری!!!!...
افسوس ! نسل هنرمند و با استعدادی که واسه ما برنامه ساختن یا از دنیا رفتن یا نمیدونم چی شده که کنار کشیدن...
کامبیز صمیمی مفخم ،آقای حکایتی ، ایرج طهماسب و حمید جبلی...و مرضیه برومند.
البته نگار استخر استثناست. قبول. ولی بقیه ی خانومهای مجری به نظر میرسه بیشتر از بچه ها واسه بابای بچه ها برنامه اجرا میکنن!. با بیننده های بالای هیجده سال!!!

داریوش فرهنگ هم که راه شبشو از سریال هزاران چشم ِ کیانوش عیاری کپی کرده که خب! نتیجه ی تقلید سطحی بهتر از این نمیشه. بد نبود آقای مهدی هاشمی وقتی داشت ایده ی ساخت این سریال رو به کارگردان میداد، لااقل یه نویسنده ی خوب هم معرفی میکرد.

اولین شب آرامش هم از فیلمنامه ی ضعیفی رنج میبره با همون موضوعات تکراری ....

اینکه کامنتها رو از فیلتر رد میکنی باعث میشه آدم دلش نخواد نظر بده...



آره قبول دارم که از قدیم برنامه کودک مون خوب بوده... ولی الانم باز بهتر از بقیه برنامه هاست...
از فیلتر رد شدن کامنتا هم دست من نبود خود بلاگ اسکای این جوری کرده
یکم باش ور برم ببینم چی میشه

احسان پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ق.ظ

کیفیت سریالها بخصوص ۹۰ شبی ها شدیدا نزول کرده. بهتره تولید این قبیل برنامه ها بکل متوقف شه تا کیفیت از این پایین تر نیاد.

اکبر شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ http://akdi.tk

سلام
راه شب رو یکی دو قسمتش رو دیدم و فقط اون قسمت چت کردن برام جالب بود. اولین شب آرامش هم موضوعش جالبه اینکه یه دختر عاشق یه پسر هست و اون پسره عاشق یه دختر دیگه و دختر اولی با استفاده از عشق قدیمی برادرش به اون دختر معشوق خودش رو از اون جدا میکنه بهرحال تا حالا بد نبوده حداقل بهتر از بقیه سریال ها بوده.
در مورد برنامه کودک هم من بیشتر عموم پورنگ و امیر محمد رو نگاه میکنم چون خیلی باحاله و به نظرم این دو تا هم استثنا هستند البته جمعه تعطیله کار مجید قناد هم بد نیست اما من اصولا تو اون ساعت خواب هستم و کمتر دیدم در ضمن سریال عکاسخانه هم سریال بدی نیست. به دیدنش میارزه.
اما در مورد فیلتر کردن نظرات و اینکه خودت رو راحت کنی برو تو تنظیمات نظرخواهی و اونو غیر فعال کن اونو قت مشکل دوستان حل میشه.
راستی یه برنامه طنزی هست که دو سه هفته پیش تو چلچراغ گزارشش رو خوندم که پیمان قاسم خانی و سیامک انصاری کارگردانی میکنند و خیلیا هستند که توش بازی کردند از شفیعی جم تا نادر سلیمانی و رادش و هادی کاظمی و سحر جوزانی و شقایق دقان و جنیدی هم هستند و نویسنده هاش هم پیمان و مهراب و امیر ژوله و خشایار الوند و سروش صحت هست. گفتم تو از این گروه خبری داری یا نه؟
فعلا موفق باشی

عمو پورنگ که آخرشه! :)
از این طنزی که گفتی چیزی نشنیده‌م... حالا سعی می‌کنم اطلاعاتی به دست بیارم

دوست چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ

فقط خانم ملیکا زارعی و بس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد