IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

برومندی که می‌شناختیم ...

 

آنونس این "کتاب فروشی هدهد" رو که می‌داد کلی ذوق کرده بودم که یه کار جدید از مرضیه برومند. اما... دریغ و صد دریغ! تا الان که سه قسمت گذشته هیچ اثری از اون برومندی که می‌شناختیم نیست.

از فیلمنامه‌ی بیخودش بگیر تا  بازیگرای لوس و بی‌مزه‌ش. مخصوصا خواهرزاده‌های کیوان که کفر آدمو بالا میارن. آخه بازیگر قحط بود؟! گرچه ایراد اصلی تو شخصیت‌پردازی‌‌شونه و از دست بازیگر بدبخت کار زیادی برنمیاد...

خلاصه این که تا این جا این سریال به جز سوژه‌ش (مقایسه‌ی نسبت اندیشه و شکم در نزد امت فرهنگ‌پرور ایران) هیچ چیز جالب و بکری نداشته. امیدوارم قسمت‌های بعدی جور دیگه‌ای باشه.

 

اما فکرشو که می‌کنم می‌بینم اصولا برومند تو این سال‌ها یه جورایی سیر نزولی داشته. کارهاش رو به ترتیب زمانی در نظر بگیرین:

 

سریال‌های بزرگسالان: آرایشگاه زیبا، تهران11، هتل، کارآگاه شمسی و کتاب‌فروشی هدهد

 

سریال‌های کودک: خونه‌ی مادر بزرگه (1)، خونه‌ی مادر بزرگه (2)، زی‌زی‌گو‌لو

قبول دارین؟ کیفیت هر کدوم از این کارها نسبت به کار قبلی پایین‌تر و از کار بعدی بالاتر بوده‌!

 

البته واضح و مبرهن است که من دارم برومند رو با خودش مقایسه می‌کنم وگرنه در مقایسه با نرم (norm) تلویزیون ما که در هر حال یه سر و گردن بالاتره...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد حسین چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ب.ظ

ولی "روز رفتن" شبکه ۵ رو من خیلی خیلی دوست دارم. به نظرم سوژه نو و عالیه. همچنین بازیها فوق العادست...

محمد حسین پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.Mohammad-Esfahani.com

کنسرت ۸۵ دکتر محمد اصفهانی را از دست ندهید!
www.Mohammad-Esfahani.com

من سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام به شدت باهات موافقم مخصوصا اون دختره پوپک(دلارام موستوفی)که مثل منگلها بود اصلا بازی بلد نبودحتماپارتی داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد