IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

تله تئاتر مدرس

شبکه ۴َ ، صبح‌ها ساعت 11 تله تئاتر مدرس رو پخش می‌کنه. تا الان 5 قسمت پخش شده. البته این همون کاری هست که بازی شکیبایی تو یه سخنرانی طولانی حدودا 15 دقیقه ای به عنوان یکی از مثال‌های مهم بازیگری ایران مطرح بوده... کارگردان سریال هم هوشنگ توکلی هست.


پی‌نوشت:  امروز (جمعه) قسمت آخرش ساعت 12 پخش شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
طیبه یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://labkhandekhoda-110.blogfa.com/

سلام
من ۵شنبه کاملا اتفاقی دیدم ...
باور می کنی شروین چون خدا می دونست من خیلی خیلی مشتاقم مدرس رو ببینم کاملا اتفاقی همون قسمت سخنرانی عمو خسرو رسیدم....
چند دقیقه قبلش می خواستم تله ویزیون رو خاموش کنم اما نکردم ...نمی دونم چرا...رفتم تو اتاقم بعد الکی از سر درسم بلند شدم رفتم ببینم مامان کار نداره گفت سفره ها رو تمیز کن منم سفره رو گرفتم برم حیاط تکون بدم دیدم داره عمو خسرو داره صحبت می کنه ...
برای من همه چی اتقاقی بود یعنی لطف خدا ...
اخه خیلی دوست داشتم ببینم ظبط کردم 3 بار هم دیدم کلی هم لذت بردم...
راستی اگه فرصت کردی به من یه سر بزن....
216 ماه زندگی...
یاعلی

هنگامه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

اه من ندیدمش حیف شد :(

طیبه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ http://1323-1-7.blogsky.com

سلام
اون قسمتی که عمو خسرو صحبت می کنه فکر کنم 2دقیقه دیر رسیدم...کلا با تیتراژش شد تقریبا15 دقیقه...
اما از شانس بد من نمی تونم از ویدئو به سی دی تبدیل کنم وگرنه دلم می خواد کلیپی که به یاد عمو خسرو تو دو قدم مانده به صبح پخش کردن رو هم بذارم....تازه از اون جایی که خیلی پیشرفته ام برنامه ای که بتونم قسمتی از فیلم رو جدا کنم رو هم ندارم...من کلا خیلی پیشرفته ام!!
اسم این برنامه رو میدونید چیه؟شاید تو سی دی برنامه ام باشه و من بی خبرم...
به هرحال شرمنده که نمی تونم الان این کار رو بکنم ولی حتما این کار رو انجام میدم قرار نیست تا آخر همین جوری بمونم که...یاد میگیرم...
ممنون بابت این که لطف کردی و اومدی و ممنونم از تبریکت...
در پناه خدا/ یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد