نگاشته شده توسط: arashtn53 | دسامبر 21, 2008

«ناصر ممدوح» در قسمتی از فیلم «درامتداد شب»

عکس از ویکیپدیا

عکس از ویکیپدیا

همه ما با چهره «ناصر ممدوح» متولد سال 1321 ،  دوبلور ، بازیگر و مجری این روزهای تلویزیون ،  تقریبا از دوسال پیش همزمان با پخش سریال «راه شب» از شبکه 3 سیما به کارگردانی «داریوش فرهنگ» آشنا شدیم بر خلاف صدای گرم و گیرایش که بارها و بارها در انواع و اقسام فیلم ها و مجموعه ها و برنامه های رادیو و تلویزیونی گوش نواز بود.  بعد از آن بود که وی در سریال مناسبتی ماه رمضان 1386 بنام «اغما»  به کارگردانی «سیروس مقدم» که اتفاقا مجموعه پر بننده ای هم بود در نقش «دکتر نائینی» ایفای نقش کرد. امسال (87)هم در فیلم سینمائی «بار هستی» به کارگردانی «امیر قویدل» نقش آفرینی نموده است. مدتی هم هست که وی مجری مسابقه «101 نفر» در شبکه سوم سیما می باشد. اما جالب است که وی در قبل از انقلاب تنها در یک فیلم سینمائی بازی کرده است و بیشتر کوشش اش در حوزه دوبله سپری شده. ممدوح در فیلم سینمائی «در امتدادشب» به کارگردانی «پرویز صیاد» و بازیگری گوگوش و سعید کنگرانی نقش آهنگساز جوانی که علی رغم تاهل، عاشق گوگوش است را بازی میکند. قسمتی از نقش وی در این فیلم را برایتان آپلود میکنم تا در صورت تمایل یادتون بیاد که وی در کدام قسمت از فیلم هنرنمائی کرده است(مدت زمان ویدئو 2:05 دقیقه):

=========================================

اینم یک تصویر برای دوستانی که نمی تونن یا حوصله دیدن فیلم رو ندارند:

naser-mamdouh-2

=========================================

لینک مطلب در بالاترین (http)

لینک مطلب در بالاترین (https)

====================


پاسخ

  1. سلام وبلاگ خوبي داري
    لطفا مرا در خصوص نحوه گذاشتن يوتيوب در وبلاگ راهنمايي فرماييد .
    متشكرم محمدي
    =======================
    آرش: در قسمتی که میخواهید برای ارسال، مطلبی بنویسید در بالای کادر نوشتاری چند آیکون وجود دارد که یکی از آنها مربوط به ارسال تصویر است روی آن کلیک کنید خود وردپرس شما رو راهنمائی میکند.موفق باشید.

  2. صداش واقعا محشره٬
    یه سوال: در عکس اول اون عکسی که پشت آقای ممدوح‌ست عکس جوانی‌هایش هست؟ میشه لطفا جوابش رو توی کامنت وبلاگم بفرستی تا باخبر بشم ممنون
    http://sinac.wordpress.com/
    ========
    آرش: نه ، عکس پشت سر آقای ممدوح مربوط به «همفری بوگارت» بازیگر فقید هالیوود هست که یکی از فیلمهای معروفش بنام «شاهین مالت» در ایران هم نمایش داده شد.

  3. به به

  4. لول. گوگوش چه چیییزی بوده ها

  5. میشه ازت خواهش کنم فیلم ماه عسل و در امتداد شب گوگوشو واسم ایمیل کنی ازت ممنون میشم.خیلی دنبالشموتورت خدااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!

  6. من چجوری با این اینترنت ذغالی 2 تا فیلم برات ارسال کنم؟! از نزدیکترین عرضه کننده محصولات فرهنگی میتونید با صرف هزینه ای حداکثر 4000 تومان دریافت نمائید.


بیان دیدگاه

دسته‌بندی