به طور کلی تیزرهای بازرگانی تلویزیون ایران در مقایسه با نمونه های خارجی (حتی همین ترکیه فینگیلی) چه از نظر ایده و چه از نظر اجرا در سطح بسیار پایینی هستن ؛ نمونه های جالب تر هم معمولا کپی تبلیغات خارجی یا ترکیبی از اونهان... بین این همه آگهی های ریز و درشت ضعیف و در بسیاری موارد احمقانه و گاهی شرم آور ، تیزر های نیروی انتظامی جالب توجه ان و با استقبال خوبی هم مواجه شده ن:
«بهرام عظیمی» مسئول تبلیغات سه بعدی شرکت حور و طراح این انیمیشن های نیروی انتظامی ، در گفت و گو با «شرق» می گه: «می خواستیم به مسائل و مشکلاتی که در اثر بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی به وجود می آید بپردازیم. مثلا صدماتی که بر اثر تصادف به افراد وارد می شود یا درگیری ها و مسائل اجتماعی که پیامد این بی توجهی هاست. اگر نشان می دادیم که به محض تخلف یک راننده پلیس از راه می رسد، درواقع نیروی انتظامی را تضعیف کرده بودیم بنابراین برای کار کردن روی فرهنگ ترافیک جامعه، باید کاری تاثیرگذار انجام می دادیم.
«سعی کردیم فضای طنزی به وجود بیاوریم و شخصیت هایی خلق کنیم که برای مردم واقعی به نظر برسند و باورپذیر شوند... مخاطب این تیزرها من هستم و شما. شخص خاصی مورد خطاب قرار نگرفته و شاید دلیل عمده محبوبیت کار، همین باشد. جوان سبز چشمی که به موهایش روغن زده و ماشین اسپورت سوار می شود، در جامعه غریبه نیست. اما ورودش به تلویزیون یعنی «حیرت مخاطب» و «تحول در روند برنامه ها». به این شکل کاری که در ظاهر برای کودکان طراحی شده بین بزرگتر ها جا باز کرد. می توانید خودتان را در گوشه ای از قالب یک خلافکار سبیل کلفت که با ماشینش ویراژ می دهد ببینید. حرف می زند، راحت ارتباط برقرار می کند، دوستان زیادی دارد و خلاف می کند. حضور ضد قهرمان دوست داشتنی، در بسیاری از فیلم ها و سریال های موفق دنیا، که بین خوبی و بدی دیواری به عظمت باور های سنتی نکشیده اند، سابقه ای طولانی دارد...»
به نظر منم خیلی باحاله ولی نباید آدماش بر اثر تصادف بمیرن.
منم مصاحبشو تو شرق خوندم،واقعا دستش درد نکنه
بالاخره یکی پیدا شده که به جای تقلید یه کم فکر کنه.
سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم