IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

سالهای پیش که «هنر هفتم» پخش می شد من با اینکه ۸ ــ ۹ سالم بیش تر نبود با علاقه می نشستم پا به پای پدرم فیلمها و نقداشونو نگاه می کردم. بابام گاهی تا آخر فیلم نمی تونست جلوی خوابشو بگیره ؛ ولی من تا آخر آخرش بیدار می موندم. تازه بعد از اونم نوار ویدئویی شو (که ظبط کرده بودیم) نگاه می کردم: دن کیشوت ، شاه لیر ، دوران کودکی ، خاموشی دریا ، فرار... ولی حالا... خیلی وقتا این سریالای طنز آبدوغ خیاری رم به سینما چهار ترجیح می دم!

سطح سلیقه من اومده پایین؟ انتخاب فیلمها بده؟ ساعت پخش برنامه نامناسبه؟ ... اشکال از کجاست؟؟...

نظرات 4 + ارسال نظر
کاربر فعال دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 02:10 ب.ظ http://321.blogsky.com

با بازدید و ثبت نام در لیست، دیگر کاربران را از وجود وبلاگ پر بارتان باخبر کنید.
معرفی لیست را به دیگر کاربران عزیز را از یاد مبرید.
اطلاعات را دقیق وارد نمایید و عنوان فراموش نشود.
فعال و سر بلند باشید.
با تشکر مرتضی

من.تو.دانلود دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 02:21 ب.ظ http://hellishcorp.blogsky.com

سلام.اول اینکه وبلاگ خوبی داری.من ماجرای هسته بی ناموسی را نفهمیدم.از دوران سرکشی (داستان فیلم) زیاد لذت نبردم.در مورد نویسنده های باغچه مینو باید بگم که کار خیلی یکنواخت شده.اما به قول خودت یک هو فکر زیبایی می شود و خوب در می آید.در مورد منصور ضابطیان هم باید بگم اون فرق بین متن ادبی را با متن بی ادبی! تشخیص نمی ده چه برسه به فیلمنامه و متن طنز.در مورد سلیقه شما باید بگم که صدا و سیمای لاریجانی خود به خود سلیقه ها را پایین می آره.ضمنا به وبلاگ من هم سر بزن و اگر خواستی با هم تبادل لینک کنیم.

آرام سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 02:28 ق.ظ

به نظر من ساعت پخشش بده یعنی تو اون ساعت آدم ظرفیت برنامه سنگین نداره. خونه هم شلوغه و آدم نمیتونه دقت کافی داشته باشه. خوبی هنر هفتم این بود که دیروقت پخش میشد

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:11 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد