IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

کمر بندها از شنبه




حتما آنونس های نسبتا متفاوت این سریال جدید ۹۰ تایی رو تو این شبهای اخیر از شبکه ۳ دیدین. و اگه توجه کرده باشین برخلاف سریالای قبلی این یکی لوکیشن اش به یه جای بسته محدود نمیشه که به عنوان شکستن این کلیشه کار ارزشمندیه هر چند برای خوب بودن اثر کافی نیست.
نکته جالبی که درباره این سریال وجود داره اینه که ظاهرا لاله صبوری نقش دختر اویسی رو بازی می‌کنه که با توجه به سن اش یه نمه غیرعادیه. مثل اینکه با قحطی بازیگر جوون مواجه شدیم!! اگه توجه کرده باشین تازه عروسا و تازه دامادای تلویزیون بیشترشون ۳۵ به بالان ــ گاهی هم ۴۰ به بالا!!

خشایار

این متن پایینی یه تیکه از مصاحبه خشایار اعتمادی با همشهریه در تاریخ جمعه ۱۴ آذر ۸۲...
جالبه! بخونین:

ماجرای رنجش و ناراحتی شما از مهران غفوریان و برنامه زیر آسمان شهر چیست؟ این مسئله یعنی شوخی با خوانندگان یک کار متداول در جهان است.
بله. این کار انجام می شود ولی به صورت کوتاه مدت و عرف مسئله. نه این که یک سال تمام این کار را ادامه بدهید.
من یک سؤالی از شما می کنم و اگر می خواهید بنویسید باید این مسئله را کامل بنویسید. مثلاً ما با ۶ نفر جمع هستیم. شما هم این مدل ریش را دارید. بعد من با یکی از دوستان که پیش شما هستیم یک چیزی را در مورد مدل ریش شما می گویم. فردا می شود و دو نفر دیگر می آیند و من باز حرفم را تکرار می کنم. پس فردا سه نفر دیگر می آیند و باز همین حرف ها. بار پنجم که می شود شما از کوره درمی روید و یک چیزی می گویید.
یک آدم می تواند یک بار مسئله ای را طنز کند. ولی اگر یک سال هر شب جلوی ۶۰ میلیون نفر طنز شود، برایش قابل تحمل است؟
وقتی این کار جالب است که یک شب، دو شب، سه شب یکی را طنز کنید. مثلاً در این سریال «باغچه مینو» یک شب یکی از کارهای مرا طنز کردند و خواندند. یک شب هم کار آقای اصفهانی را طنز کردند. والسلام. نه این که هر شب تو بیایی آدم را طنز کنی بعد هم اسم سرایدارت را بگذاری خشایار. البته سرایداری یک کار خیلی بزرگ است و ما جلوی مردم از سرایدار هم کمتریم ولی کاری که برای تخریب یک شخصیت انجام شود درست نیست. حالا چه منفعتی پشت این قضیه بوده من نمی دانم چون حتی من آنها را در این حد ندانستم که زنگ بزنم و بگویم آقا این کار را نکنید.
این کار آنها باعث شد من مورد شوخی خیلی از جوان های دنباله رو این گونه طنزها قرار بگیرم. ولی سرم را پایین انداختم و با آنها خندیدم. آنها به من خندیدند ولی من با آنها خندیدم.

طلسم شدگان




دو نگاه به سریال طلسم شدگان: ۱ و ۲

المپیک

یه هفته ست که به روز نکرده‌م. از اونایی که تو این مدت سرزده‌ن و با مطلب قدیمی مواجه شدن معذرت.
می‌خواستم یه چندتا نکته تلویزیونی درباره المپیک بگم. مثل پاچه خواری جاودانی (مجری ورزشی) که قهرمانی رضازاده رو به رهبر تبریک گفت...بهش نمی‌اومد! بعد یاد این افتادم که فردوسی پور تاحالا از این تریپا نیومده!
یا این که  رضازاده تو مسابقه‌های قبلی رو لباسش نوشته بود‌ «یا ابوالفضل» و این بار تصحیحش کرده بودن (یا ابالفضل) یعنی بین این همه آدم تو تیم وزنه برداری و فدراسیون و اینا کسی نمی‌دونسته؟!... ولی جدا چه حالی داد رکورد زدنش!
نمردیم برنامه شبکه استانی اردبیلم دیدیم!...

***
صندلی داغ این هفته حسین رفیعی رو مهمون کرده بود که یه جورایی شاگرد داریوش کاردان به حساب میاد. چون اصلا با جنگ ۳۹ کاردان بود که رفیعی وارد تلویزیون شد... اصولا برنامه خوبیه صندلی داغ ولی می تونه خیلی بهتر از اینم باشه. فقط یکم خلاقیت و ذوق می‌خواد که نیست! در حال حاضر فقط با اتکا به اجرای مسلط کاردانه که سرپا مونده... وای! امان از اون دکور و تندیس فوق هنریش! 

چهره های تلویزیونی «شبی ازشب ها» را بازی می کنند


images/20040823/night.jpg 

جام جم:
رضا کریمی ، کارگردان فیلمهای «عشق + 2» و «تب» این روزها پشت دوربین یک مجموعه تلویزیونی به نام «شبی از شبها» ایستاده است.
وقایع این مجموعه تلویزیونی که در 26قسمت 45دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما آماده می شود، فقط در یک لوکیشن می گذرد.
>>

***
قاسم جعفری با «کمکم کن» به شبکه 2 می آید

images/20040820/tv.jpg
 

چهارشنبه گذشته تصویربرداری سریال تلویزیونی «کمکم کن» در گروه فیلم و سریال شبکه 2سیما در تهران آغاز شد. این سریال پس از سریال های پرمخاطبی چون مسافری از هند و خط قرمز نهمین سریال قاسم جعفری در مقام کارگردان است. >>

خودشونم به زبون اومده‌ن!!

جام جم:
شبکه ها برای پخش برنامه های غم انگیز با هم مسابقه می دهند
جمعه 30 مرداد ماه 1383 / 22:17
اگر در یک بعد از ظهر جمعه ، به هر دلیل نتوانسته اید از خانه بیرون بروید و تصمیم گرفته اید که با تماشای تلویزیون اوقات فراغت خود را سپری کنید ، احتمالا برنامه های چندان دلچسبی نخواهید یافت. >>>