IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

به این شانس!


012222.jpg

آخ که چه قدر حرصم می‌گیره از خرشانسی این مهران مدیری! البته در مقایسه با مثلا رضا صفدری و مجید صالحی ، هنرمنده ولی در برابر حتی عطاران که کارشو با مدیری شروع کرده ، زیاد خوب نیست کارش. همین «نقطه چین» با تمام مزخرفیش تا به حال با هیچ اعتراض و انتقاد جدی از طرف مطبوعات روبه‌رو نشده. حتی دربرابر اون حجم مشمئزکننده از تبلیغات سامسونگ و سایپا و ... که تو حلق ملت می‌کنه کسی صداش درنیومده... 
اعصاب خرد کن ترین جمله ای که درباره مدیری شنیده‌م اینه که «کاراش متفاوته»!! در صورتی که حتی اگه کاری رو به ضرب تغییرات سطحی و ظاهری متفاوت شروع کنه (مثل قسمتهای اولیه «نقطه چین» و «پاورچین») طولی نمی کشه که دوباره به همون سیاق همیشگی برمی‌گرده. البته شخصا تو نفس ادامه یه سبک ایرادی نمی‌بینم ، مشکل از جایی شروع می‌شه که آدم بدون هیچ مصالح جدیدی عینا کاری رو کپی کنه. اگه نمی‌خواد (یا نمی‌تونه) سبکشو عوض کنه پس حتما باید مضمون جدیدی رو مطرح کنه. مگه آدم چند بار به رمانتیک بازی اغراق‌آمیز زن و شوهر یا از خونه بیرون پرت شدن مرد و کتک کاری و ... می‌تونه بخنده؟!!

***

این نوشته کتابدار یه خورده دلمو خنک کرد! دستش درد نکنه!

آدم دلش می سوزه!

آخی! دارن خودشونو خفه می‌کنن! این اعداد مبارکه ۲۴ و ۲۵ و گل وبلبل رو می بینین که هی تو صفحه تلویزیون قر می‌دن؟ به خاطر اینام که شده چند ثانیه پای تلویزیون بشینین... قول می‌دم به تفریحش بیارزه!

اقبال

کامپیوتر من درست می شه ، بلاگ اسکای خراب میشه. بلاگ اسکای درست میشه ، کامپیوتر من خراب می‌شه!!

***
«نقطه چین» با اومدن شفیعی جم یه نمه جون گرفته ولی  هنوز راه درازی در پیشه تا قابل دیدن بشه...

آخیش!

آخیش! وبلاگم! بالاخره درست شد... داشتم می ترکیدم!

***
شبکه دو در فاصله عید قربان تا عید قدیر قراره این فیلم ها رو به در خواست مردم! پخش کنه:
شیرین و فرهاد ، تشریفات ، مردی که موش شد ، مجسمه ، قهرمان ، تفنگدار ، سناتور ، دستمزد ، دادستان ، ویزا ، سرعت ، مردی که زیاد می دانست ، آلما و فصل پنجم

***
برنامه «سینما فجر»  در 11قسمت 40 دقیقه ای به مناسبت بیست و دومین جشنواره فیلم فجر در شبکه 4سیما تولید می شه. این برنامه که قراره هر شب پخش شه ، شامل گفتگو با مدیران، تهیه کنندگان ، کارگردان ها و تعدادی از منتقدانه.