IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

شب های برره چه طوریه؟

تیزر شب های برره مدیری امیدوار کننده ست،‌ نه؟ انگار انتقاد به دکور و استقبال از تیتراژ باغچه مینو و کمربندها کار خودشو کرده و مدیری درصدد یه پوززنی اساسیه. فقط یه نکته هست که منو به این سریال بدبین می‌کنه و اون نویسندگی مهراب قاسم خانیه. دعا کنین متن های زیادی به دستش نیفته و اگر هم ــ خدای نکرده روم به دیوار مورچه خاک به سر ــ افتاد،  از زنش (شقایق دهقان) کمک نگیره.
بعد از چندین ماه بی‌طنزی امیدوارم یه چند شبی حسابی بخندیم. 

***
دیشب در سیزدهمین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز از فتح‌علی اویسی تجلیل شد. یعنی قرار بود بشه حالا شده یا نه نمی‌دونم. به هر حال لازم می‌دونم همین جا مراتب دل‌تنگی خودمو از فراق فتل عزیز ابراز کنم!
مثل این که قضیه کاست و اینا هم مالیده شده چون خبری نیست. فعلا صحبت از فیلم یا سریال جدیدی هم نیست و فقط فیلم «انتخاب» رو در نوبت نمایش داره.

***
محض تنوع این عکس غیرتلویزیونی رو هم ببینین!

پارازیت

روزنامه فاینشنال تایمزهم به ماجرای جنجالی"هنر هخامنشیان" در لندن می پردازد و می نویسد: "بسته های آثار باستانی ایران مثل جعبه های موز حمل شده بود وهیچکس ارزشی برای این آثار قایل نبوده است."

چه احساسی دارین؟...

فصل زرد




حتما شنیدین که کروبی (همون کاندیدای پنجاه هزار تومنی)
می خواد شبکه ماهواره ای تاسیس کنه. اونم با مدیریت بهروز افخمی. خب این خیلی عالیه. اگه تندرو ها بخوان برخورد کنن (کما این که تا همین جا هم نسبت به این تصمیم حملات زیادی کردن توی کیهان و اینا) هزینه زیادی باید بپردازن. به هر حال کروبی یکی از آدم های مهم همین نظامه و تا همین یه ماه پیش مشاور رهبر بوده.

 اگرم تسلیم بشن که... بادا بادا مبارک بادا! باب جدیدی باز میشه و ان شاءالله به حول و قوه الهی شاید تاسیس تلویزیون های خصوصی قانونی بشه.

 

***



"فصل زرد" رو می بینین؟ بالاخره بعد از مدت ها یه سریال استاندارد که برای بیننده ها هم جذابه داره پخش میشه. موضوع جذاب و بروز و شخصیت پردازی نسبتا غیرکلیشه ای و فیلمنامه ای با پیچ و خم و گره و تعلیق خوب، باز های مناسب بخصوص بازی عالی رزیتا غفاری نقاط قوت این سریالن ولی بعضی لوس بازی ها و عکس العمل های غیرمنطقی شخصیت ها نمی ذاره آدم درست حسابی ازش لذت ببره.

تیتراژ آخرشم با صدای هومن سلطانی (همون بازیگر آرش) و امیرحسین مدرس (موقشنگ نیم رخ) بدک نیست!

***
لینک: «بر باد رفته» همچنان برترین فیلم تاریخ سینما است

ارث بابای جواد رضویان

 

 

"شبکه سه و نیم" جدا لوس و مزخرف بود ولی "ارث بابام" کاردان رو روسفید کرد!

بامزگی و جذابیت سرشونو بخوره، حداقلی از اخلاق و تعهد هم تو این دست پخت آقای استاد جواد رضویان وجود نداره. بازیگرا – که اتفاقا و متاسفانه! آدمای با استعداد هم بینشون پیدا میشه – از درماندگی به هر حرکت و حرف خفت باری تن در میدن تا بلکه ملت یه لبخند زورکی بزنن؛ اما لبخند که نمیاد هیچی حالت تهوع هم به آدم دست می ده.

از پرت کردن گوسفندای زبون بسته با نهایت وحشیگری بگیر تا انواع و اقسام سر و صداها و فحش ها، داد زدن سر خواهر بزرگتر و کوچیکتر و حتی مادر و پدر! دعوا کتک کاری سر جفت و غذا و ... خلاصه یه جنگل تمام عیار!

 

استاد رضویان که اول برای بازی تو سه و نیم تشریف فرما شده بودن ظاهرا با زدن زیرآب گروه و با استفاده از جو منفی ای که در اثر شکایت بعضی گویندگان از تقلید اونا و همین طور ضعف خود سه و نیم به وجود اومده بود به مقام شامخ کارگردانی نائل میان و با کمک فک و فامیل دور و نزدیکشون (سید رضویان های تیتراژ) این شاهکار تاریخی رو خلق می کنن ... ایشون که کلاسشون بسیار بالا تشریف برده دعوت مدیری (استاد و مراد سابق، یعنی تا موقعی که به اون احتیاج داشت) برای بازی در ایستگاه جابرآباد رد می فرمایند تا به امر خطیر کارگردانی شون برسن ...

 

ظاهرا شرکت مکرر و مداوم آقای استاد رضویان در مراسم مذهبی مسجد بلال صدا و سیما و سایر پاچه خاری هاشون به ثمر نشسته!

 

***

لینک: یه مطلب خوندنی از ابراهیم نبوی (البته ربطی به تلویزیون نداره)