IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

مجموعه وزین «باغچه مینو» هم امروز و فردا تموم می شه و احتمالا برای مدتی از فیض طنزهای شبانه محروم خواهیم بود! حیف این همه امکانات که در این مجموعه به هدر رفت. قسمت دیشبی هم که دیگه آخر طنز و محتوا بود. بخصوص که به خاطر بستری شدن آقای مینو (واقعا هم اویسی در بیمارستان بستری شده بود) از همون تیکه های پراکنده هم که سریال رو قابل تحمل می کرد ، خبری نبود.
احتمالا  از اوایل آبان به جای این سریال ، روتین ۹۰ تایی مهران مدیری پخش میشه.
نظرات 2 + ارسال نظر
کماندو دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:36 ب.ظ http://Commando.BlogSky.com

انصافا حیفه که تموم بشه. با تمام اشکالات مجموعه به نظر من تو برنامه های طنز این مدلی این چند سال دومه. یعنی من اینجوری مرتب میکنم. لطفا نظرتو بهم بگو.
۱) زیر آسمان شهر ۱
۲) باغچه مینو
۳) زیر آسمان شهر ۲
۴) بدون شرح
۵) پاورچین
۶) زیر آسمان شهر ۳
۷) بانکیها

نظرت چیه؟

به نظر منم امتیازات بزرگی داشت ولی نتونستن ازش درست استفاده کنن. بین این سریال ها من بدون شرح رو بیشتر از همه می پسندم. بانکی ها هم بی بروبرگرد از همه مزخرف تر بود.

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:08 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد