IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

سنت سریالهای شبانه در طول ماه رمضان‌، امسال هم دنبال میشه. یکی از این سریالهای شبانه «رانت خوار کوچک» به کارگردانی حسین سهیلی زاده ست که  سیروس گرجستانی ، آتیلا پسیانی ، رضا فیاضی و ...  در اون بازی می کنن.                                                    
شبکه سوم هم «فقط به خاطر تو» رو پخش می کنه با بازی لاله صبوری ، مجید حاجی زاده ، رامتین خداپناهی ، خاطره حاتمی ، شراره رخام ، شهرزاد عبدالمجید و ... که ماجرای زری و محموده که قراره با هم ازدواج کنن ؛ اما مراسم عروسی شون به هم می خوره و ...     

یادش به خیر تا همین چند سال پیش که این خر دجال  (ماهواره)  نبود ، تو ماه رمضون تلویزیون از صبح تا شب روضه پخش می کرد که تازه اونم ساعت 10 شب تعطیل می شد... حالا سریال طنز می ذاره! استغفرالله! کفر همه جا رو برداشته...

نظرات 5 + ارسال نظر
.: سینا اینا :. پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.Sinaina.com

سلام !

وبلاگ شما رو از صفحه اول پرشین بلاگ دیدم . هنوز هم وقت خواندن آن را پیدا نکردم . یک پیشنهاد برای شما دارم . شما میتوانید با تهیه هاست ( Host ) و دامین ( Domain ) صاحب یک سایت شوید و با ایمیل زدن به سایت پرشین بلاگ از آنها بخواهید که وبلاگ شما را بر روی سایت شما تنظیم کنند . قیمت هاست و دامین بسیار پایین میباشد و درستی این مطلب را میتوانید با نگاهی به شرکتهای دیگر دریابید . در صورتی که نماینده فروش تقریبآ فعال من باشید قیمت تهیه سایت را به میزان قابل توجهی کسر خواهم کرد . در ضمن این را هم بدانید که هاست های مجانی ( Freeservers , Jeeran , Tripod , .... ) نمیتوانند برای همیشه شما را تآمین کنند . این را به زودی متوجه خواهید شد ! خلاصه اینکه اگه دوست داشتید با قیمت مناسب برای خود سایت ثبت نام بکنید و اعتباری در اینترنت داشته باشید ، با من تماس بگیرید . غیر از ایمیل که در پایین ذکر شده میتونید به قسمت بالا سایت من برید تا از شماره تلفن و آیدی یاهو مسنجر من برای تماس با خبر بشید .

سینا اینا ( سینا مداح )
Info@Sinaina.com

مریم پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:15 ب.ظ

وای وای چه بساطی داشتیم !

محمّد دشتی پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 05:31 ب.ظ http://weblog.isatisweb.com

سلام . خوبی ؟؟ وبلاگت خیلی باحاله ... خوب شد که فهمیدیم باید ماه رمضونی چه جوری سر کار بمونیم ..... دمت گرم. حتماً یه سری هم به وبلاگ من بزن...مطالب جالبی پیدا می کنی... راستی اگر هم مایل باشی میتونیم تبادل لینک کنیم !! . اگر هم خواستی می تونی توی سایت www.isatisweb.com هم عضو بشی ... راستی ؛ اگر بخوای ؛ من می تونم یه وبلاگ با امکانا ت بیشتر از جمله آپلود کردن عکس بهت بدم توی همین سایت ایساتیس وب ... پس اگر که مایل بودی بهم یه ای-میل بزن و نام وبلاگی که می خوای و یه توضیح درباره ی اون بده ...قربانت...محمد

رها پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:46 ب.ظ http://raha26.persianblog.com

البته واضح و مبرهن است که ما ایرانیها علاقه خاصی داریم که شور همه چی رو در بیاریم ولی در هر حال امیدوارم قابل دیدن باشن.شاد باشی.

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:07 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد