IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

تیزرهای نیروی انتظامی




به طور کلی تیزرهای بازرگانی تلویزیون ایران در مقایسه با نمونه های خارجی (حتی همین ترکیه فینگیلی) چه از نظر ایده و چه از نظر اجرا در سطح بسیار پایینی هستن ؛ نمونه های جالب تر هم معمولا کپی تبلیغات خارجی یا ترکیبی از اونهان... بین این همه آگهی های ریز و درشت ضعیف و در بسیاری موارد احمقانه و  گاهی شرم آور ، تیزر های نیروی انتظامی جالب توجه ان و با استقبال خوبی هم مواجه شده ن:  

«بهرام عظیمی» مسئول تبلیغات سه بعدی شرکت حور و طراح این انیمیشن های نیروی انتظامی ، در گفت و گو با «شرق» می گه: «می خواستیم به مسائل و مشکلاتی که در اثر بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی به وجود می آید بپردازیم. مثلا صدماتی که بر اثر تصادف به افراد وارد می شود یا درگیری ها و مسائل اجتماعی که پیامد این بی توجهی هاست. اگر نشان می دادیم که به محض تخلف یک راننده پلیس از راه می رسد، درواقع نیروی انتظامی را تضعیف کرده بودیم بنابراین برای کار کردن روی فرهنگ ترافیک جامعه، باید کاری تاثیرگذار انجام می دادیم.

«سعی کردیم فضای طنزی به وجود بیاوریم و شخصیت هایی خلق کنیم که برای مردم واقعی به نظر برسند و باورپذیر شوند... مخاطب این تیزرها من هستم و شما. شخص خاصی مورد خطاب قرار نگرفته و شاید دلیل عمده محبوبیت کار، همین باشد. جوان سبز چشمی که به موهایش روغن زده و ماشین اسپورت سوار می شود، در جامعه غریبه نیست. اما ورودش به تلویزیون یعنی  «حیرت مخاطب» و «تحول در روند برنامه ها». به این شکل کاری که در ظاهر برای کودکان طراحی شده بین بزرگتر ها جا باز کرد. می توانید خودتان را در گوشه ای از قالب یک خلافکار سبیل کلفت که با ماشینش ویراژ می دهد ببینید. حرف می زند، راحت ارتباط برقرار می کند، دوستان زیادی دارد و خلاف می کند. حضور ضد قهرمان دوست داشتنی، در بسیاری از فیلم ها و سریال های موفق دنیا، که بین خوبی و بدی دیواری به عظمت باور های سنتی نکشیده اند، سابقه ای طولانی دارد...»

 

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:42 ب.ظ http://shahr.blogsky.com

به نظر منم خیلی باحاله ولی نباید آدماش بر اثر تصادف بمیرن.

رها دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:13 ق.ظ http://raha26.persianblog.com

منم مصاحبشو تو شرق خوندم،واقعا دستش درد نکنه
بالاخره یکی پیدا شده که به جای تقلید یه کم فکر کنه.

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:01 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد