IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

جون بگه براتون...

انگار مهدی مظلومی می خواد یه سریال نودتایی جدید بسازه که فتح علی اویسی و چند تا دیگه از «بدون شرحی»‌ها بازیگرای اصلی شن. قبلا یه سری شنیده بودم خود اویسی می‌خواد یه نودتایی کارگردانی کنه! به هر حال تنها چیزی که میشه قطعا گفت اینه که حداکثر یکی از این  دو تا سریال ساخته میشه!

***
«تب سرد» رو می‌بینین؟ واقعا بد نیست!

***
باز تابستون شد اینا شروع کرد‌ن به نبش قبر! کانال ۳ داره «خط قرمز» رو می‌ده (با یه سریال تکراری دیگه که اسمشو نمی‌دونم) کانال ۲ هم «در پناه تو» رو گذاشته دوباره که همین الان هم سریال جذاب و تمیزیه. مثلا مقایسه‌ش کنین با کارهای بعدی حمید لبخنده: «در قلب من» و «با من بمان»... واقعا این همه پس رفت تاسف آوره!
کانال ۵ هم شنبهّ‌ها «کارآگاه شمسی و مادام» رو میده که دیگه بعد از اون اتفاق سخت میشه بهش خندید...

***
در جریان نمایشگاه اتومبیل ، آگهی سایپا رو می‌دیدین؟ موزیک متنش اول آهنگ «دوباره می‌سازمت وطن» داریوش بود. بعد انگار فهمیدن خیلی ضایع‌ست ،‌عوضش کردن!

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:43 ب.ظ http://shahr.blogsky.com

من اگه به جای مهدی مظلومی بودم به خاطر بانکی ها تا ۱۰ سال در انظار عمومی ظاهر نمیشدم!!

اینو خوب اومدی :)

لادن پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:57 ق.ظ

اگه مثل بدون شرح بشه که عالیه

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد