IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

مهران‌ غفوریان‌: من‌ خودکشی‌ نکردم‌، کی‌ گفته‌؟




«نمی‌دانم‌، چرا می‌گویند من‌ خودکشی‌ کردم‌، نمی‌دانم‌ این‌ خبر از کجا سرچشمه‌ گرفته‌ است‌، کی‌ گفته‌ من‌ خودم‌را کشته‌ام‌، آخه‌ برای‌ چه‌ باید خودکشی‌ کنم‌، من‌ فقط رفتم‌ مشهد تا زیارت‌ کنم‌. آقا امام‌رضا(ع‌) ما را طلبیده‌ بود وما هم‌ رفتیم‌ مشهد. دلم‌ برای‌ آقا تنگ‌ شده‌ بود. داخل‌ حرم‌ بودم‌ که‌ سرم‌ گیج‌ رفت‌ و خوردم‌ زمین‌... همین‌».این‌ حرفهای‌ مهران‌ غفوریان‌ به‌ خبرنگار خانواده سبزه ...‌

نظرات 5 + ارسال نظر
اسپورت ایران پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.sportiran.blogsky.com

سلام به ما هم سر بزن لوگو نداری

نورا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:31 ق.ظ

بعیدم نیست با اون افتضاحی که بالا آورد!

نیما پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ب.ظ

اره جون عمش
من از اشناهاشم
جریان اینه که مهران خان معتاد شده و داشت خودشو می کشت
اونجای بابای ذروغگو
تو زیارن رفته بودی ؟

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

چه جلب!!!!!!!!!!!!! سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:13 ب.ظ

واقعا مردم چه خل بازی هایی که در نمی یارن بابا حالا که اون بدبخت زندس حالا چرا سر مردن و نمردنش دعوا می کنید منگلا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد