IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

ماه رمضون و ...


بهترین و موندگارترین برنامه‌ی ماه رمضون تو این سالها برای شما کدوم بوده؟
واسه من یه برنامه‌ای که برنامه کودک شبکه دو، ده ـ دوازده سال پیش پخش می‌کرد... برنامه عبارت بود از خاطراتی که بچه‌ها (یا بزرگترا از دوران بچگی‌شون) درباره ماه‌رمضون فرستاده بودن که با تصاویری که بهمن عبدی روی یه صفحه سفید می‌کشید همراهی می‌شد.
بعدا یکی دو تابرنامه دیگه از روی اون ساخته شد (درباره دهه فجر و اینا) که صد سال به پاش نمی‌رسید. فکر می‌کنم الانم اگه اون برنامه رو پخش کنن جذاب و دیدنی باشه. من یکی که میخش می‌شم!

اما بین برنامه‌های امسال: «کمکم کن» (شبکه۲) قاسم خان جعفری که  اصلا هیچی. «اگه بابام زنده بود» (شبکه۱) هم تا اینجا مالی نبوده و فکر نمی‌کنم از این به بعد هم باشه. «رسم عاشقی» (شبکه۵) هم که از همه بدتر. فقط می‌مونه «خانه به دوش» عطاران (شبکه۳) که طنز و بازی‌های جالبی داره. بخصوص اون دختر کوچیکه فوق‌العاده ست! البته این قضیه پیرهن خیلی اعصاب خردکن و اغراق‌آمیز بود. تیتراژ اول و آخرشم از حق نگذریم کم افتضاح نیست! دفعه اول من فکر کردم برنامه رازبقاست! شعر استاد (زرشک!) علی معلم هم که نیازی به تعریف نداره!  اما می‌گم این اخشابی (خواننده و آهنگساز) خوب با این  معلم جور شد و چپید تو تلویزیون. البته صداش خوبه ولی خیلی خوش‌صداتر از اونم هست که صدسال دستشون به تلویزیون نمی‌رسه.

***


جام‌جم: شبکه دوم سیما از اول ماه مبارک رمضان با یک سریال 30 قسمتی به کارگردانی قاسم جعفری به خانه ها می آید.


جام‌جم: آیا حضور منوچهر نوذری به عنوان مجری جدید برنامه «صندلی داغ» می تواند گرمای این صندلی را بیشتر کند؟ (جواب: نه!)

نظرات 15 + ارسال نظر
آرمان شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام.
در مورد نوذری باهات موافقم . اما در مورد بحث قبلیمون... درسته که تبلیغات در این برنامه دیده نمیشه، ولی بالاخره تامین مخارج برنامه ها با تهیه کننده است و شاید تهیه کنندهء اینها فعلا وضعش توپ تره.در هر حال بنظر من شیوهء تبلیغات درون برنامه ای، جدید و خوبه، به شرطی که از یک حدی بیشتر نشه. یه چیز دیگه هم در همهء برنامه های مدیری دیده میشه که امیدوارم دوباره به علاقهء من به مدیری ربطش ندی، اونم اینه که مدیری سعی میکنه که برنامه هاش بیشتر حالت غیر واقعی داشته باشه و نمایشی بنظر بیاد. مثل فاصله گذاریهایی که توی همهء برنامه هاش داره. پس سوای اینکه اونا میخوان یا نمی خوان خرج کنن،من علت این کارو مقداری هم عمدی میدونم. در مورد «کمربندها...» هم برای این قسمتها و ضبطش فرصت بیشتری بوده.باید دید آیا تا آخر هم همینطور پیش میرن یا نه. دربارهء مظلومی هم درست میگی. چون اون اصلا کار اصلیش تدوینه نه این کار.

فاصله گذاری وقتی جالبه که یه هدفی پشتش باشه نه اینکه از روی راحت طلبی. می‌دونی منظورم چیه؟
با این حال اشکال اصلی نقطه‌چین این «فاصله‌گذاری» (یا راحت‌طلبی یا هر چی که اسمشو بذاریم نبود)... یه لحظه شفیعی‌جم رو از سریال حذف کن، چی می‌مونه؟ انصافا هیچی! و البته اسم و اعتبار مدیری که به هرحال هرکاری کنه طرفداراش تحویلش می‌گیرن :)

محمد(صدای عشق) شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.Masoud-Khadem.com

سلام دوست عزیز...باید بهتون به خاطر این وبللاگ جذاب و خواندین تبریم بگم...به نظرم فوق العاده هست...همه چیز توش پیدا میشه.....خوشحال میشم به منم سر بزنی....منتظر مطالب خوبت هستممممم.بای

مریم شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:04 ب.ظ

دوست عزیز:
همه زیبایی های برنامه های مهران به دلیل حضور خودش است.

مریم شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ب.ظ

طنز فقط طنز مهران مدیری عزیزمان. فقط و فقط.

حمید یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:01 ق.ظ

مریم خانوم فکر نمی‌کنین دارین مبالغه می‌کنین؟!

سارا یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:25 ق.ظ http://dailynotes.blogsky.com

در مورد منوچهر نوذری واقعا همه یخ کردیم!!

آرمان یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام.
نمیدونم چرا ما در این مورد به تفاهم نمیرسیم. ولی باور کن عقیدهء من اینه و برای لجبازی با شما و طرفداری الکی از مدیری اینارو نمیگم. عقیدهء من همونیه که گفتم. در مورد بامشاد اصلا باهات موافق نیستم.اون زیادی تیپ بود! من شخصا از بازی و شخصیت سیامک انصاری در این سریال بیشتر خوشم میومد. به نظر من بار طنز برنامه بطور یکسان بر عهدهء اردل و بامشاد بود، نه فقط بامشاد و بیشتر اوقات پاسکاریهای بین اون دوتا بود که لحظات شادی می ساخت.همونطور که اون یکی،دو قسمتی که اردل نبود،بار طنز برنامه خیلی کم بود. و حتی به نظر من هر کدوم از شخصیتهای کورش،ددی و... هم که حذف میشدند همین اتفاق می افتاد. متاسفم که هیچ نکتهء دیگری از این برنامه،به جز بامشاد رو ندیدی.حالا شما بگو اگر از «کمربندها...»، کاپیتانوف، سعید آقاخانی،رویا افشار،داریوش موفق،علی صالحی و... حذف بشن،اصلا حس میشه!؟ یا برعکس اگه اویسی و جعفری برن چیز دیگری از این برنامه می مونه!!؟؟
راستی،۷۴٪ بیننده،همه طزفداران مدیری بودند!؟

درسته، شاید همه اونایی که نقطه چین رو نگاه می‌کردن طرفدار متعصب مدیری نبودن. اصلا یه سری از روی عادت و نبودن انتخاب دیگه تماشا می‌کردنش اما به هرحال خود اسم مدیری حالا دیگه به عامل مهمی تبدیل شده برای جلب نگاه‌ها. نشده؟ :)
در مورد تیپ و شخصیت ، منم مثل تو از شخصیت بیشتر خوشم میاد ولی اگه بخوای بین بیننده های نقطه‌چین آمار بگیری از بامشاد به عنوان جذاب ‌ترین شخصیت سریال اسم می‌برن. قبول داری؟
در مورد کمربندا هم باهات موافقم.

مریم یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ب.ظ

حمید آقا :
یک انسان همیشه قبل از سخن گفتن به کلامش فکر میکنه.
اما فکر نمیکنم شما روی سخنانتون فکر کنین و این خیلی بد است.

محمد حسین دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:46 ب.ظ http://media2006.persianblog.com

سلام ! خوبی ؟؟ از نظرت در وبلاگم ممنون ! من هم از اجرای نوذری خوشم نیومد !
راستی ! حرفی که تو وبلاگم زدم را جدی نگیر ! به نظر من کمربندها فقط ۳ قسمت بد داشته ! تکرر ادرار هم خیلی عالی بود‌! نوشتن من آنطور علت داشت ! الان هم عوضش کردم‌! لازم بود تا ۲ روز اول آنطور بنویسم !
موفق باشی !

ای کلک ؛)

امیر دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ

من فکر می کنم مریم عزیز از شدت تعصب نمی تونه جایی رو ببینه !!!!!!!! و این خیلی بده بهتر نقاط ضعف کسی رو که دوستش داری بپذیری اینطوری طرفدار درست حسابی می شی! مگه مدیری پرسپولیس استقلاله که اینجوری ازش طرفداری می کنی! اما در مورد ایرون تیوی عزیز امیدوارم موفق باشی ولی شیرینی حرکات و رفتار مدیری رو ضمن بازی فراموش نکن فکر می کنم بامشاد اگر بامشاد شد به خاطر حضور مدیری بود و فکر و خلاقیتش ! وبلاگ خوبی داری.

مریم دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ب.ظ

امیر آقا:
فکر میکنم تجدید نظری در رفتارتان کنید بد نباشد. حقیقت کاملا آشکار است. از هر کسی هم که می خواهید بپرسید.

مریم دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ

در ضمن فکر میکنم شما از حسادت نمیتونی جایی رو ببینی.

دریا سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:04 ق.ظ http://abee.persianblog.com

سلام. منکه همه این سریالها رو برای وقت گذرونی میبینم ، ولی بعضی هاشون جالبن.موفق باشی.

امیر پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:26 ب.ظ

مریم عزیز من خودم از طرفدارای دو اتشه ی مدیری ام .شما هر جور که میلت هست طرفداری کن من گفتم که بدونی!! اون هم از روی دشمنی نبود مریم عزیز!! در ضمن بهتره حتی در حالی که به شدت عصبانی هستی احترام طرف مقابلتو حفظ کنی!! بچه بازی رو کنار بذار!! واقعا متاسفم...

کتکله شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:54 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز به نام کتکله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد