IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

IROON TV

برنامه های تلویزیون‌های ایرانی و فارسی‌زبان

لولایی هم اومد!

مثل این که حمید لولایی هم به بازیگران نودشبی «به گیرنده‌ها دست نزنید» اضافه شد

با توجه به این که متن‌ها هم از الان داره حاضر می‌شه و ان‌شاءالله تعالی دیگه مشکل احمقانه‌ی متن‌های یک شبه وجود نخواهد داشت و نویسنده‌های جدیدی هم وارد گود شده‌ن (به کوری چشم مافیای نویسندگی) و با وجود این همه بازیگر خدا فکر کنم بد چیزی از آب درنیاد!

ضمنا من کلی برای این لینکدونی عرق درو کنم ها! روزی چند بار بروز می‌شه... منتظر پیشنهادها و انتقادات شما می‌باشیم!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:36 ب.ظ

امیدوارم این برنامه اثار بجا مانده از سریال اشغال و بی محتوای مدیری رو از اذهان پاک کنه. دلم برای فتل تنگ شده.

من دلم برا فتل تنگ شده!
ولی انصافا نمی‌شه به برره گفت «آشغال»! بیشتر از همیشه رو کارش انرژی گذاشته و این شایان تقدیره.

احسان چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ق.ظ

انرژی بدون بازدهی چه فایده ای داره؟ اگر منصفانه به این سریال نگاه کنیم میبینیم که هیچ چیز با ارزشی نداره. یه چندتا قسمت خوب هم پیمان نوشت اونم که بخاطر
حماقت مدیری گذاشت رفت. این سریال بدون رضویان اصلا نباید ساخته میشد.

اتفاقا من از رضویان زیاد خوشم نمیاد!
در مورد برره هم به زودی مفصلا افاضات می‌کنم!

رضا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

فکر کنم بترکونه!

محمد پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:42 ب.ظ http://destination.persianblog.com

این سریال از کی پخش میشه؟ ../.. لینکدونی رو هم بطور کامل دیدم. کار خوبیه. مجموعه پرباریه.

بعد از محرم به احتمال زیاد

آرمان یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ب.ظ

احسان خان ! احمق، تو و امثال تو هستن که هیچی از این برنامه درک نمی کنند. اگر کمی شعورتو به کار می گرفتی حتما چیزایی می فهمیدی. ( با عرض معذرت از بقیه کسانی که این کامنتو میخونن.)
ایرون تی وی، شما هم بی تقصیر نیستی. چون اجازه میدی هر بی سر و پایی به اسم نظر و انتقاد ،بیاد و فحش بده.

آرمان جان از شما بعید بود!

Mohammad Hossein دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:50 ب.ظ http://Attaran.Blogfa.com

سلام!
اینا همشون با هم یه فیلم بازی کردن به کارگردانی احمدرضا معتمدی:
اکبر عبدی- اویسی- لولایی- شفیعی جم- گوهر خیراندیش- خمسه- و چنتا دیگه که یادم نمیاد!

احسان چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ق.ظ

خطاب به ارمان:

این سریال درپیت اصلا چی داره که ادم چیزی ازش یاد
بگیره؟ فقط ادمای امل بیسوادی مثل تو از این مزخرفات
خوشششان میاد فهمیدی ابله؟تو چند قسمت اخیر هم
کاملا واضحه که برنامشون به بن بست خورده. ولی ادمای نفهمی مثل تو اینو نمیفهمند.

آرمان شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ق.ظ

ببخشید که گفتم شعورتو به کار نگرفتی، چون شما اصلا شعور ندارین ، احسان خان !

سهیل سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:03 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی دوست جون . لینکت رو گذاشتم به نام تلویزیون ایران . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد